ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرسپولیس و فینال‌های سریالی در ۳۰ روز حساس

  • کد خبر: ۱۴۸۸۰۰
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۴
پرسپولیس و فینال‌های سریالی در ۳۰ روز حساس
آغاز ماه سرنوشت‌ساز برای سرخ‌پوشان در مسیر قهرمانی، تا حد زیادی تکلیف جام های پرسپولیس در این فصل را مشخص خواهدکرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با تغییر صدرنشین به پایان رسید. در‌حالی‌که انتظار می‌رفت بعد از شکست در اهواز مقابل فولاد، شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدار خانگی‌شان بتوانند مقابل آلومینیوم اراک پیروز شوند و صدر جدول را همچنان در تسخیر خود داشته باشند، اما در یک بازی جنجالی و پرماجرا، سرخ‌پوشان پایتخت به یک‌امتیاز دیدار خانگی رسیدند تا سپاهان با یک برد پرگل خانگی بتواند صدرنشین لیگ شود و به سلطه پرسپولیس در صدر پایان بدهد. یحیی گل‌محمدی بعد از پایان مسابقه با انجام صحبت‌هایی جنجالی مدعی شد که می‌خواهد تیمش را با بازیکنان امید در هفته‌های پیش‌رو به میدان بفرستد حرف‌هایی که البته بعدا با صحبت‌های محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس به نوعی جمع شد تا قرمز‌ها خودشان را مهیای بازی مهم پیش رو کنند.

آغاز یک ماه سرنوشت‌ساز در آبادان

سازمان لیگ برنامه مسابقات لیگ برتر تا پایان هفته بیست‌ودوم را اعلام کرده و احتمال دارد که تا پیش از فیفادی ماه مارس، مسابقات هفته بیست‌وسوم هم برنامه‌اش مشخص شود؛ اما فعلا براساس برنامه اعلام‌شده هم برای لیگ برتر و هم برای جام حذفی، شاگردان یحیی گل‌محمدی در فاصله ۲۸‌روز آینده باید پنج بازی مهم انجام بدهند که نتایج آن ممکن ا‌ست نقش پررنگی در رسیدن سرخ‌پوشان پایتخت به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی داشته باشد. شاگردان گل‌محمدی در گام نخست بعد از یک باخت و یک تساوی، چهارشنبه نوزدهم بهمن در آبادان مقابل تیم پایین‌جدولی صنعت‌نفت آبادان قرار می‌گیرند که برای بقا تلاش می‌کند. نکته امیدوارکننده برای سرخ‌پوشان پایتخت، عملکرد ضعیف صنعت‌نفت در خانه است که هیچ‌گاه در این فصل به پیروزی نرسیده است.

رویارویی با هوادار پیش از ال‌کلاسیکوی حذفی

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از مصاف با صنعت‌نفت آبادان، در فاصله پنج روز باید به تهران سفر کنند و در دیداری خانگی برابر هوادار تهران قرار بگیرند؛ تیمی که در هفته‌های اخیر سخت‌کوش و شکست‌ناپذیر نشان داده و توانسته است در هفت بازی لیگ برتر و جام حذفی بدون شکست باشد. بعد از انجام دیدار با هوادار، نوبت به انجام دیدار سرنوشت‌ساز پرسپولیس با سپاهان در جام حذفی می‌رسد؛ مسابقه‌ای که طبق برنامه سازمان لیگ، سوم اسفندماه برگزار خواهد شد.

پرسپولیس که رؤیای دبل‌قهرمانی را در این فصل دارد، باید در اصفهان برابر حریف سنتی‌اش قرار بگیرد و باید دید از بین دو تیم مدعی فوتبال ایران کدا‌م‌یک می‌توانند به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنند. بعد از مصاف در جام‌حذفی، سرخ‌پوشان پایتخت در فاصله‌ای پنج‌روزه از دیدار با سپاهان، در خانه باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار بگیرند؛ تیمی که در دو هفته اخیر با هدایت رضا عنایتی شکست نخورده است و در دور رفت هم شاگردان گل‌محمدی به‌سختی توانستند قعرنشین لیگ را شکست دهند.

پایان سال با ۲ بازی بزرگ

تراکتور تنها‌تیمی بود که توانست در نیم‌فصل نخست، پرسپولیس را در تهران شکست دهد و حالا شاگردان یحیی گل‌محمدی باید قبل از به‌پایان‌رسیدن سال، خودشان را مهیای سفر به تبریز کنند و ۲۸ روز دیگر در تبریز برابر تراکتور در یک دیدار انتقامی به میدان بروند. هنوز سازمان لیگ برنامه هفته بیست‌وسوم را اعلام نکرده، اما اگر قرار به برگزاری رقابت‌های این هفته پیش از آغاز فیفادی ماه مارس باشد، شاگردان گل‌محمدی باید قبل از تعطیلات نوروز یک بازی سرنوشت‌ساز دیگر را نیز برگزار کنند.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از تقابل با تراکتور در تبریز، باید مقابل سپاهان در خانه در لیگ برتر قرار بگیرند که زمان برگزاری این مسابقه مشخص نیست؛ اما احتمالا پیش از آغاز سال ۱۴۰۲ خواهد بود. باتوجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و احتمال در‌نظر‌گرفتن برگزاری دیدار پرسپولیس- سپاهان در لیگ برتر، می‌توان گفت که پرسپولیسی‌ها شش بازی مهم و حیاتی را در مقابل خود می‌بینند که نتایج این شش بازی می‌تواند نقش پررنگی در تعیین سرنوشت قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت، هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی، داشته باشد. حالا باید دید شاگردان یحیی گل‌محمدی در این شش بازی مهم چه عملکردی خواهند داشت و از پانزده امتیاز ممکن و البته سهمیه صعود به جمع هشت تیم برتر جام حذفی، دستاورد پرسپولیس چه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->