هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بازدید از محل حمله ریز پرنده‌ها به اصفهان رفت

  • کد خبر: ۱۴۸۸۷۹
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بازدید از محل حمله ریز پرنده‌ها به اصفهان رفت
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از ورود هیئت اعزامی کمیسیون متبوع خود به اصفهان برای بازدید میدانی از محل حمله اخیر ریزپرنده‌ها به کارگاهی که زیرمجموعه وزارت دفاع بوده، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس مقتدایی در توضیح آخرین پیگیری‌های حادثه انفجار در اصفهان، گفت: کمیته‌ای متشکل از سه نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی امروز (یکشنبه ۱۶ بهمن ماه) وارد اصفهان و مورد استقبال مقامات محلی قرار گرفتند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  بیان کرد: این هیات روند تهیه گزارش برای کمیسیون امنیت ملی درباره حمله ریزپرنده‌ها به کارگاهی که زیر مجموعه وزارت دفاع بوده را دنبال می‌کنند.

وی افزود: هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارش خود را پس از تنظیم در اختیار سایر اعضای کمیسیون قرار می‌دهند، تیمی که امروز در اصفهان حضور دارد ضمن برگزاری جلسه با مسئولان ذی ربط، به صورت میدانی هم از روندی که ریزپرنده‌های مهاجم دنبال کرده بودند، بازدید خواهند کرد.

وی یادآور شد: مشاهدات عینی این هیات اعزامی در اختیار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار خواهد گرفت.

مقتدایی در خصوص خسارات ناشی از این خرابکاری، گفت: با توجه به پدافند غیرعامل و اقدمات مفید انجام شده، ریزپرنده‌های مهاجم نتواستند هدف مورد نظر خود را پدید آورند و منفجر شدند. اقدام آن‌ها با توجه به پیش بینی‌های انجام شده ارزش اطلاعاتی، امنیتی و یا تهامجی نداشت. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->