اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان
سرخط خبرها

آموزش مدارس برخی مناطق سیستان و بلوچستان فردا چهارشنبه (۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱) غیرحضوری شد

  • کد خبر: ۱۴۹۳۳۱
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
آموزش مدارس برخی مناطق سیستان و بلوچستان فردا چهارشنبه (۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱) غیرحضوری شد
آموزش مدارس نوبت صبح و عصر در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس مصوبه مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان به استناد هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید، نحوه فعالیت آموزشی مدارس شهرستان‌های زاهدان، میرجاوه و منطقه نصرت آباد در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: براساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و برای چهارشنبه و پنجشنبه افزایش ابر خواهیم داشت و در برخی نقاط شمال غرب استان شرایط برای رگبار پراکنده باران فراهم است. 

محسن حیدری گفت: وزش باد نسبتاً شدید در نواحی مرکزی استان تا صبح چهارشنبه تداوم دارد، پیش از ظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوب شرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از ظهر پنجشنبه این شرایط محدود به مناطق شرقی استان خواهد بود و چهارشنبه در شمال استان افزایش غبار و پنجشنبه و جمعه وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

حیدری افزود: پنجشنبه و جمعه به سبب وزش باد دریای عمان مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود و جمعه و شنبه در نیمه شمالی استان کاهش نسبی و موقتی دما رخ خواهد داد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->