شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

آخرین عکس بلاژویچ پیش از مرگ + عکس

  • کد خبر: ۱۴۹۴۲۰
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
آخرین عکس بلاژویچ پیش از مرگ + عکس
آخرین تصاویر منتشر شده از چیرو بلاژویچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران، او را در حال قدم زدن با پسرش در خیابان‌های زاگرب نشان می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، بلاژویچ امروز و در سن ۸۸ سالگی پس از تحمل دوره طولانی و جدی بیماری سرطان در شهر زاگرب از دنیا رفت.
او در طول چند سال اخیر به سه نوع سرطان مختلف دچار شده و همین باعث شده بود که روز‌های سختی را در روند درمانش طی کند و حالا در فاصله تنها دو روز تا فوت کردن شمع تولد ۸۸ سالگی‌اش درگذشت.

آخرین عکس بلاژویچ پیش از مرگ + عکس
گفته می‌شود که حال چیرو شب گذشته رو به وخامت گذاشت و خانواده او بلافاصله آمبولانسی خبر کردند که او را به بیمارستانی منتقل کرد و او در نهایت در همین بیمارستان درگذشت.

آخرین عکس بلاژویچ پیش از مرگ + عکس
تومیسلاو کریستو، عکاس کروات، دقایقی قبل آخرین تصاویری که از چیرو در فاصله دو هفته پیش از مرگ این سرمربی سابق تیم ملی این کشور به ثبت رسانده بود را منتشر کرد.

آخرین عکس بلاژویچ پیش از مرگ + عکس
در این تصاویر، چیرو به همراه پسرش دیده می‌شود که در حال قدم زدن در خیابان‌های زاگرب است، شرایط سخت او حتی در راه رفتن به خوبی مشخص است و رهگذران نیز هر از گاهی با او خوش و بش می‌کنند.
منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->