مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع پیروزی اصلی و نهایی با مستضعفان است قوّام و ریحان راه‌هایی برای بقای خانواده از منظر دین واریز بیش از ۳۰ میلیارد تومان فطریه و کفاره سراسر خراسان‌رضوی به حساب کمیته‌امداد مراقب میراث الهی باشیم!
سرخط خبرها

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: انقلاب اسلامی هویت جهان اسلام را احیا کرد

  • کد خبر: ۱۴۹۴۳۷
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: انقلاب اسلامی هویت جهان اسلام را احیا کرد
آیت الله صادق آملی لاریجانی در دیدار علما و اساتید حوزه علمیه مشهد مقدس اظهار کرد: با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و شهادت‌‎ها، ایثارها و مجاهدت‌های مردم غیور ایران، نظام مقتدر و انقلاب باشکوه ایران رقم خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله صادق آملی لاریجانی در دیدار علما و اساتید حوزه علمیه مشهد مقدس در تالار ولایت حرم مطهر امام رضا(ع) انجام شد؛ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اینکه انقلاب اسلامی ایران گفتمان جدیدی را در جهان ایجاد کرد که نه تنها ملت ایران بلکه بخش قابل توجهی از امت اسلام را از انفعال و عدم خودباوری خارج کرد، گفت: تا پیش از انقلاب اسلامی در فلسفه سیاسی و نظامی جهان، حکومتی که در آن بحث دینی و ارزش‌های الهی با مردم سالاری دینی گره خورده باشد را نداشتیم، و این خود مسئله مهمی در عالم نظر و تحلیل است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از ابتدای وقوع انقلاب دشمنان تمام تلاش خود را بکار بردند تا اجازه‌ ندهند، نظامی که بر اساس دیانت و اقتدار ملی ایجاد شده و توانسته استقلال خود را به دست آورد؛ شکل بگیرد، اما به لطف الهی و با هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و استقامت مردم این انقلاب شکوهمند تشکیل و ریشه دار شد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) این انقلاب شکوهمند را پایه گذاری و بعد از آن نیز مقام معظم رهبری با آگاهی به امور زمان، نظام و ملت را هدایت و از بسیاری از دشواری‌ها عبور دادند؛ انقلاب شکوهمند اسلامی در احیای هویت فرهنگی جهان اسلام نقش مؤثری داشت و خود منشاء جنبش‌های مختلفی در جهان اسلام شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه به وظایف روحانیت در قبال نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئله جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید کردند؛ یکی از وظایف مهم بر دوش روحانیت است، روحانیت باید مشکلات کشور و به ویژه دسیسه‌های دشمنان این نظام را به خوبی بشناسند و با روشنگری در برابر هجمه‌های دشمن مقابله کنند.

وی گفت: در همین اغتشاشات اخیر دشمنان کاری کردند که تاکنون سابقه نداشت، علاوه بر اینکه با تمام توان و از همه ابزارها به ویژه فضای مجازی برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده کردند، از لحاظ فیزیکی نیز از مرزها اسلحه و تروریست وارد کردند؛ اما به لطف الهی و بیداری مردم کشور این توطئه نیز شکست خورد و کشور با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

آیت الله آملی لاریجانی ادامه داد: آمریکا در منطقه به خصوص در کشورهای عراق، سوریه، یمن، افغانستان هزینه‌های بسیار بالایی کرده است، اما به لطف الهی جمهوری اسلامی ایران با تأثیرگذاری فرهنگی و فکری خود تمام نقشه‌های دشمنان را در منطقه ناكام كرده است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظام جمهوری اسلامی علی رغم همه دشمنی‎ها، تحریم‏‎ها و مشکلاتی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، امروز جزو مقتدرترین و تأثیرگذارترین کشورهای منطقه است که در کسب این توفیقات هدایت‌های رهبری معظم انقلاب و بصیرت مردم بسیار مهم و تأثیرگذار بوده است. 

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->