جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

«وابل» از جشنواره فیلم فجر جا ماند

  • کد خبر: ۱۴۹۴۶۳
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۹
«وابل» از جشنواره فیلم فجر جا ماند
فیلم سینمایی «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی که قرار بود امروز در سینماهای مردمی به نمایش دربیاید، به اکران مردمی نرسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از همان زمانی که لیست فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر اعلام شد زمزمه‌های آماده نبودن تعدادی از فیلم‌ها به گوش می‌رسید که فیلم سینمایی «غریب»، «متروپل» و «وابل» از مهمترین آثاری بودند که نامشان مطرح می‌شد، به طوری که در جدول اکران مردمی هم جزو فیلم‌هایی بودند که در آخرین روزهای این رویداد به نمایش درمی‌آمدند.

بر اساس پیگیری خبرنگار ما فیلم سینمایی «وابل» به کارگردانی تورج اصلانی که قرار بود از امروز اکران خود را در سینماهای مردمی آغاز کند، به دلیل آماده نبودن نسخه نهایی به اولین سانس‌های نمایش خود نرسیده و فیلم دیگری جایگزین آن شده است.

حالا این دومین فیلم جشنواره چهل‌ویکم فجر است که به دلیل طولانی شدن مراحل فنی باعث تغییر در برنامه‌ریزی اکران‌های مردمی شده است.

روز گذشته ۱۸ بهمن ماه نیز فیلم سینمایی «گل‌های باوارده» به کارگردانی مهرداد خوشبخت به‌دلیل مشکلات فنی نتوانست در سینماهای مردمی به نمایش دربیاید و به جای آن فیلم سینمایی «اتاقک گلی» به نمایش درآمد.

این فیلم در پردیس ملت هم علی‌رغم اینکه اعلام شد با تاخیری یک ساعته به نمایش درمی‌آید، در نهایت در زمان مقرر نرسید و حالا اکران آن به سانس ساعت ۲۲ فردا پنجشنبه موکول شده است.

«گل‌های باوارده» که سانس‌های نمایش آن با «اتاقک گلی» جا به جا شده، قرار بود با تأخیر یک روزه امروز در سینماهای مردمی اکران شود، اما باز هم نمایش آن لغو شده است و مشخص نیست این فیلم چه زمانی برای رونمایی آماده خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->