نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

ویدئو| گزارشی از اکران « کت چرمی» در سینما هویزه مشهد

  • کد خبر: ۱۴۹۶۷۳
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
ویدئو| گزارشی از اکران « کت چرمی» در سینما هویزه مشهد
نخستین اکران چهارمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد، با فیلم «کت چرمی» ساخته «حسین میرزامحمدی» آغاز شد که در مجموع توانست رضایت نسبی مخاطبان را فراهم کند. 

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم «کت چرمی» به کارگردانی «حسین میرزامحمدی» یکی از پربازیگرترین فیلم‌های این دوره از جشنواره فجر به شمار می‌رود که بازی «جواد عزتی» و سایر عوامل فیلم در مجموع توانست رضایت نسبی مخاطبان را به دست آورد. فیلمی که در آن کارگردان تلاش کرد یکی از معضلات اجتماعی را به تصویر بکشد.

«کت چرمی» همان «مرد بازنده ۲» بود
یکی از مخاطبان اعتقاد دارد که این فیلم، در ادامه مرد بازنده ساخته شده و بازی جواد عزتی هم کپی همان بازی او در فیلم مرد بازنده بود. اما به صورت نسبی، فیلم خوبی بود که تا حدودی توانست مورد رضایت مخاطب باشد و تا اینجای کار، از سایر فیلم‌های جشنواره بهتر بود.

کارگردانان به ساخت فیلم‌های اجتماعی ورود کنند
مخاطب دیگری اعتقاد دارد که فیلم به خوبی به سوژه پرداخته است و می‌گوید: کاش کارگردانان سوژه‌های اجتماعی را البته نه فقط با نگاه‌های سیاه اجتماعی، دنبال کنند و در کنار ارائه آثار، تلاش کنند راهکار هم ارائه کنند.

تا اینجا بهترین فیلم جشنواره بود
مخاطب دیگری که سعی کرده همه فیلم‌های امسال جشنواره را ببیند می‌گوید: تا اینجای کار، مرد بازنده بهترین فیلم جشنواره بوده است. فیلم به لحاظ فرم در حد متوسط به بالا بوده و به لحاظ محتوا هم تا حد زیادی توانسته است موفق باشد.

تکرار بازی جواد عزتی
مخاطب دیگری اعتقاد دارد که بازی جواد عزتی در مرد بازنده، تکرار بازی او در فیلم مرد بازنده و البته در سطحی پایینتر از آن بود. البته فیلم در حد متوسط به بالا بود و از فیلم‌های خوب این دوره از جشنواره به شمار می‌رود. در مجموع از فیلم راضی بودم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->