جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

نظر مخاطبان «کت چرمی» در پردیس سینمایی برفی مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۷۶۲
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
نظر مخاطبان «کت چرمی» در پردیس سینمایی برفی مشهد + فیلم
پنجمین روز از برگزاری بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهد، با اکران ۸ فیلم در سینما‌های منتخب جشنواره به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در پنجمین روز جشنواره، فیلم های «اتاقک گلی»، «چرا گریه نمی کنی»، «روایت ناتمام سیما»، «آنها مرا دوست داشتند»، «سرهنگ ثریا»، «هوک»، «آه سرد»، «کت چرمی» و «چرا گریه نمی کنی» در پردیس های منتخب جشنواره اکران شد.

اما در پنجمین روز جشنواره، پردیس سینمایی برفی میزبان مخاطبان و علاقمندان به فیلم «کت چرمی» بود. پردیس سینمایی در محدوده میدان جانباز که یک سال از عمر آن می گذرد و با توجه به فقدان سینما در این منطقه از شهر و مجاورت با چند مرکز تجاری، توانسته است مخاطبان خود را تا حدودی پیدا کند. آنگونه که «ناصر رویین‌ تن» مدیر این پردیس سینمایی می گوید، پردیس برفی در بهمن ماه سال گذشته و همزمان با برگزاری نوزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد افتتاح شد و با وجود رکود مقطعی که بنا به دلایلی در سینماهای سراسر کشور وجود داشت، باز هم توانست مخاطبان خود را پیدا کند و در جشنواره فجر امسال نیز هر شب در یک سانس و با توجه به برنامه اعلام شده، پذیرای مخاطبان جشنواره فیلم فجر است.

اما مخاطبان نیز از این پردیس سینمایی رضایت نسبی دارند. علاوه بر کمبود سینما در این منطقه از شهر، امکانات و کیفیت سینما نیز در جذب مخاطبان بی تاثیر نبوده است.

نظر مخاطبان درباره اکران فیلم «کت چرمی»

اما مخاطبان فیلم «کت چرمی» در پردیس سینمایی برفی از دیدن این فیلم نسبتا رضایت داشتند. هر چند برخی از مخاطبان نیز اعتقاد داشتند که این فیلم، از جمله فیلم های این دوره از جشنواره است که در فرم و محتوا، ایرادات جدی دارد و انتخاب این فیلم در بخش سودای سیمرغ، انتخاب درستی نبوده است.

یکی از مخاطبان این فیلم می گوید: ساخت فیلم هایی با محتوای اجتماعی، از ضرورت های بخش سینمایی جامعه است و این فیلم هم توانسته است یک معضل سینمایی را در حد بضاعت خود به تصویر بکشد. ضمن آن که بازیگران هم به خوبی در آن ایفای نقش کردند و در مجموع، فیلم خوبی ارائه شد.

فیلم خوبی بود

مخاطب دیگری نیز با اشاره به بازی جواد عزتی به عنوان هنرپیشه نقش اول فیلم می گوید: عزتی توانسته بود با بازی موفق در کنار سایر بازیگران فیلم، در نهایت خروجی خوبی را ارائه کند که توانسته است رضایت مخاطب را جلب کند.

شبیه به «مرد بازنده» بود

اما مخاطب دیگری اعتقاد دارد که این فیلم در فرم و محتوا ضعیف بود و حتی ریتم آن نیز کند و خسته کننده بود. وی می گوید: این فیلم شباهت های زیادی به فیلم «مرد بازنده» داشت که در جشنواره گذشته اکران شد و نقش اول آن را هم جواد عزتی بر عهده داشت. اما به هیچ وجه نتوانست به اندازه آن فیلم ظاهر شود و به نظر می رسد اصل انتخاب این فیلم توسط هیات انتخاب اشتباه بود. البته خیلی از فیلم های جشنواره امسال، وضعیت مشابهی داشتند.

 به خاطر بازی جواد عزتی به سینما آمدم

مخاطب دیگری نیز که به بازی جواد عزتی در نقش های مختلف علاقه دارد، می گوید: برای دیدن بازی او در این فیلم به سینما آمدم. اما به نظرم چندان فیلم قابل توجهی نبود. هر چند باز هم بازی عزتی را پسندیدم.

مخاطب دیگری نیز اعتقاد دارد که کارگردان فیلم اولی این فیلم توانسته است اثر قابل قبولی ارائه کند و می گوید: این کارگردانان جوان با تلاش بیشتر در آینده می توانند فیلم های بهتری هم بسازند. به شرطی که به آنها میدان کار داده شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->