تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

کیهان کلهر هنرمند سال گلوبال فست ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۱۴۹۹۸
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کیهان کلهر هنرمند سال گلوبال فست ۲۰۲۰
جایزه گلوبال فست ۲۰۲۰ در بخش هنرمند سال به کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده سه تار و کمانچه رسید.
به گزارش شهرآرانیوز به نقل از صفحه «گلوبال فست» در اینستاگرام، این جایزه جهانی در بخش هنرمند سال به هنرمند ایرانی کیهان کلهر، در بخش تاثیرگذاری به تام اشنابل و در بخش کار سازنده به لیزا استافورد که هر دو اهل ایالات متحده امریکا هستند، اهدا شد.

این مراسم شب گذشته در نیویورک، بدون حضور کیهان کلهر انجام شد.

همچنین متنی به نقل از برگزارکنندگان این جایزه جهانی در صفحه کاربری کیهان کلهر نوشته شده است:
«ما مفتخریم از سه هنرمند برتر در جشنواره جهانی فست ۲۰۲۰ تقدیر به عمل آوریم. کیهان کلهر، تام اشنابل و لیزا استنفورد؛ برای مشارکت‌های منحصر به فرد، چشمگیر و انگیزشی شما در عرصه هنر از شما سپاس گزاریم.»

گلوبال فست باور دارد که موسیقی می‌تواند یک محرکه به سوی جامعه‌ای باشد که تنوع فرهنگی را به عنوان منبع وحدت ارزشگذاری می‌کند. با انتقال موسیقی بین‌المللی به مرکز هنر‌های نمایشی، گلوبال فست یک اکوسیستم قوی و پایدار برای موسیقی جهانی در ایالات متحده آمریکا ایجاد می‌کند.

گلوبال فست شبکه‌های خلاق و هنری را که مرز‌های فرهنگی و اجتماعی را تجزیه می‌کنند، سرعت می‌بخشد. این امر به حمایت و اشتراک موسیقی جهان توسط اجرا، تور و رسانه کمک می‌کند.

کیهان کلهر در سال ۲۰۱۹ برنده نوزدهمین جایزه جهانی هنرمند سال وومکس و در سال ۲۰۱۷ به همراه گروه راه ابریشم برنده جایزه گرمی شده بود.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->