پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مروری بر ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند
سرخط خبرها

سه‌تارنوازی کیهان کلهر را پنجشنبه شب به صورت مجازی ببینید

  • کد خبر: ۲۷۲۷۹
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
سه‌تارنوازی کیهان کلهر را  پنجشنبه شب به صورت مجازی ببینید
کیهان کلهر پنجشنبه شب به صورت مجازی و زنده سه‌تار می‌نوازد. علاقه‌مندان موسیقی می‌توانند این اجرا را از طریق ۲ پلتفرم در سراسر جهان تماشا کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کیهان کلهر پنجشنبه شب (اول خردادماه) با تک‌نوازی سه‌تار به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی میهمان خانه‌های مخاطبان جهانی خود خواهد بود. این اجرا که احتمال می‌رود به‌صورت بداهه‌نوازی باشد، هم‌زمان از اکانت اینستاگرام کیهان کلهر و دانشگاه استنفورد آمریکا پخش خواهد شد.

 

پیش از این قرار بود کیهان کلهر در شامگاه دوشنبه (۲۵ فروردین) اجرایی به‌صورت زنده با دیگر اعضای گروه «جاده ابریشم» و به‌صورت مجازی در نقاط مختلف جهان شکل گیرد که کلهر امکان انجام این کار را نداشت. از این رو یکی از اجراهایی را که چند روز پیش به‌صورت پست در این صفحه منتشر شده بود، در اختیار جاده ابریشم قرار داد تا دیگر مخاطبان از نشانی‌های داده شده آن را ببینند.

 

این هنرمند در همان شب با انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی وعده داد که به‌زودی از طریق فضای مجازی برای مخاطبان خود در سراسر جهان که در پی شیوع بیماری کرونا خانه‌نشینی گزینه خردمندانه آن‌ها شده است،  سه‌تار خواهد نواخت.

 

شیوع عالم‌گیر ویروس کرونا در جهان باعث شده است که اقدام به برگزاری کنسرت‌های آنلاین به ایران محدود نباشد و بسیاری از هنرمندان جهان از طریق فضای مجازی کنسرت‌های آنلاین یا اجرای هم‌زمان گروهی در اینترنت برگزار کنند. از جالب‌توجه‌ترین این اقدامات می‌توان به کلیپ تاب خواهم آورد  (resistire) اثر مشترک هنرمندان موسیقی اسپانیا، اجرای آنلاین ارکستر ملی فرانسه، اجرای آنلاین ارکستر ملی ایران، اجرای آنلاین آندره‌آ بوچلی در روز عید پاک در کلیسای جامع میلان، کنسرت پرواز همای و گروه وزیری در تالار وحدت، انتشار قطعه ارکسترال کرونا ساخته لوریس چکناواریان از طریق فضای مجازی، اهدای قطعه امیدواران توسط علیرضا عصار به کادر درمانی، تکنوازی زنده پیانو توسط یانی اشاره کرد که تاکنون از مهم‌ترین رویدادهای کرونایی موسیقی در فضای مجازی بوده‌اند.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->