برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد
سرخط خبرها

اشتری: پول نباشد، از رنکینگ خبری نیست

  • کد خبر: ۱۵۰۰۶۶
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
اشتری: پول نباشد، از رنکینگ خبری نیست
دختر پینگ‌پنگ‌باز مشهدی به‌دلیل نداشتن پول و حامی، قید رویداد‌های بین‌المللی و رنک جهانی را زده است

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛  ملی‌پوش مشهدی تنیس‌روی‌میز زنان می‌گوید هزینه اعزام به مسابقات بین‌المللی زیاد است و نمی‌تواند به‌صورت شخصی اعزام شود تا رنکینگش را ارتقا دهد. بااین‌حال، او همچنان در مسابقات کشوری موفق است و در آخرین رویداد توانست عنوان سومی ایران را به‌دست بیاورد. مسابقات تنیس‌روی‌میز آزاد بانوان کشور در رده بزرگ‌سالان با حضور شانزده پینگ‌پنگ‌باز برتر کشور در زنجان به انجام رسید و شیما صفایی قهرمان شد. دختر نوزده‌ساله همدانی توانست در این دوره رقابت‌ها با پانزده پیروزی پیاپی و بدون پذیرش شکست، بالاتر از صبا صفری و مهشید اشتری قهرمان شود.

او در بازی رودررو با مهشید اشتری، ملی‌پوش مشهدی، ۳بر ۰ پیروز شد و با همین نتیجه نیز صبا صفری، پینگ‌پنگ‌باز خوش‌نام مازندران را شکست داد. فاطمه یاری، پینگ‌پنگ‌باز آینده‌دار و رو به پیشرفت مازنی، تنها بازیکنی بود که شیما را آزار داد و دو گیم از او گرفت، اما سرانجام برابر او ۳بر۲ شکست خورد. مقام سوم کشور به مهشید اشتری رسید که دوازده برد و سه باخت در کارنامه داشت و برای رسیدن به این عنوان راهی دشوار را طی کرد.

این پینگ‌پنگ‌باز جوان مشهدی درباره وضعیت تمرینی‌اش و حضور در رویداد‌های آینده اظهار کرد: بعد از مسابقات دسته‌یک بزرگ‌سالان در زنجان، انتخابی تیم‌ملی دانشجویی و دور آخر لیگ‌برتر پیش‌روست. در این مدت، مدام تمرین کرده‌ام و باید در جریان مسابقات نتیجه کارم را ببینم.

اشتری در پاسخ به اینکه چرا حضورش در تور‌های بین‌المللی کم شده است، بیان کرد: ورزشکاران الان با هزینه شخصی یا اسپانسر در تور‌های بین‌المللی شرکت می‌کنند و فدراسیون دیگر کسی را با هزینه خودش نمی‌فرستد. به همین دلیل، به مسابقات بین‌المللی نمی‌روم و از رنکینگ هم خارج شده‌ام. برایم سخت است که خودم در مسابقات شرکت کنم، چون هر تور نزدیک به پنجاه‌شصت میلیون هزینه می‌برد. یک تور هم فایده ندارد و در سال دست‌کم باید در سه تور شرکت کنیم که هزینه‌اش سنگین می‌شود. به همین دلیل، ترجیحم این است که فعلا شرکت نکنم، مگر اسپانسری پیدا شود که آن‌هم نیست.

اشتری درباره سقوطش در رنکینگ جهانی تنیس‌روی‌میز گفت: این‌هم به‌دلیل شرکت‌نکردن در مسابقات است. همه کسانی که الان در رنکینگ هستند، در تور‌ها شرکت می‌کنند. رنکینگم قبلا ۱۶۰ بود، اما الان حدود ۵۶۰ هستم. بچه‌ها اصولا اسپانسر دارند و خانواده‌ها در وضعیتی نیستند که هزینه سنگین سفر‌ها را پرداخت کنند. از طرفی، هزینه‌های جانبی زیادی مثل راکت و رویه داریم که خانواده‌ها تأمین می‌کنند. پیداکردن اسپانسر هم سخت است، اما واقعا دنبال این کار نرفته‌ام. او در پاسخ به اینکه چرا دنبال اسپانسر نمی‌گردد، بیان کرد: حس می‌کنم بی‌فایده است.

قبلا از طریق مصاحبه یا شکل‌های دیگر از این موضوع حرف می‌زدم، اما حس می‌کنم برای من فایده نداشته است و بی‌خیال شدم. اسپانسر پیدا نمی‌شود، مگر کسی آشنا یا پارتی داشته باشد که من ندارم! ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز زنان با بیان اینکه از شرکت‌نکردن در تور‌های بین‌المللی ناراحت هستم، ادامه داد: خیلی دوست دارم در تور‌ها شرکت کنم و رنکینگم را ارتقا بدهم، چون خیلی تمرین می‌کنم. خیلی هم برایم مهم است، چون با بالارفتن رنکینگ شانس حضور در لیگ‌های معتبر را پیدا می‌کنم، اما نمی‌توانم بروم و خودم را نشان بدهم.

او در پاسخ به اینکه از فدراسیون برای پیداکردن اسپانسر کمک خواسته است یا نه، گفت: فدراسیون باید خودش به فکر باشد، چون مسئول همه ماست. باید دنبال اسپانسر برای بازیکنان و اعزامشان به مسابقات باشد و نباید نیازی به گفتن ما باشد. بد است که بازیکنان تیم‌ملی ماه‌ها در مسابقات شرکت نکنند و فقط کسانی بروند که پول دارند. کسانی که ممکن است حتی بازیکن ملی هم نباشند، اما، چون از نظر مالی تأمین هستند، به مسابقات اعزام می‌شوند، درصورتی‌که شرایط برای ملی‌پوشانی که تمرینات پرفشاری انجام می‌دهند، سخت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->