چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته آیا تمدیدنکردن گواهینامه، مانع پرداخت خسارت بیمه می‌شود؟
سرخط خبرها

درآمد میلیونی دانش آموز مشهدی با چاشنی شیرینی + فیلم

  • کد خبر: ۱۵۰۱۳۷
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
درآمد میلیونی دانش آموز مشهدی با چاشنی شیرینی + فیلم
دانش آموز ۱۵ ساله مشهدی در کنار تحصیل، با دست هنر خود توانسته است علاوه بر درآمدزایی باعث اشتغال زایی خانواده چهار نفره خود شود.

به گزارش شهرآرا نیوز، بسیاری از ما در طول زندگی، بار‌ها  با  ایده‌ای در ذهن خود رو به رو شده‌ایم که پتانسیل زیادی برای پول‌سازی داشته است، اما زمانی که آن را با واقعیت‌های زندگی ترکیب کرده‌ایم، آن را برای همیشه ترک کردیم.

تصور کنید با وجود تمام مشکلات زندگی، صاحب کسب و کاری باشید که هنوز در مدرسه مشغول یادگیری آن هستید و به عنوان یک دانش آموز، باید تمام سختی‌های درس خواندن، قبولی امتحانات، اضطراب‌های اجتماعی و دوران بلوغ را تحمل کنید و این چالش‌ها را به تنهایی پشت سر بگذارید.

روایت امروز ما از فاطمه، دانش آموز ۱۵ ساله‌ای است که با اتکا به اراده محکم خود توانسته  با دست هنر خود، برای خانواده ۴ نفره خود اشتغال زایی کند و درآمد بین ۴ الی ۱۰ میلیونی تومانی را داشته باشد.

میخواهم روی پای خودم بایستم

فاطمه اکبری در گفتگو با شهرآرانیوزمیگوید: تصمیم گرفتم مستقل باشم و در کنار تحصیل، درآمدزایی هم داشته باشم شاید در ابتدا این تصمیم برایم ناممکن به نظر می‌آمد،   اما به آنچه به آن فکر میکردم و آینده خود را در آن ترسیم میکردم  رسیدم، البته هنوز راه درازی دارم تا به ایده آل کاری خود برسم، ولی در همین نقطه شروع، هم راضی هستم.

او ادامه میدهد: برای شروع کارم از مدرسه ام شروع کردم، وقتی برای اولین بار کیک و شیرینی پختم و به مدرسه آوردم با استقبال کادر آموزشی مدرسه، مدیر و معلمان مواجه شدم و بسیار تشویق شدم. وقتی عوامل مدرسه  کیفیت کار و قیمت مناسب کیک و شیرینی‌ها را دیدند سفارشات شروع شد و من درقدم اول توانستم هفته‌ای یک میلیون تومان درآمد داشته باشم.

فاطمه اکبری بیان میکند: به آینده درخشان خود می‌اندیشم و به اراده‌ای پولادین که در پشت این تصمیم من را به هدف عالی خود می‌رساند میخواهم روی پای خودم بایستم و قطعا در این مسیر به اهداف بلند خود خواهم رسید در این مسیر توانستم خانواده چهار نفره خود را با خود همراه کنم و برای آن‌ها هم اشتغال زایی داشته باشم.

جواد اکبری پدر این خانواده که خود را بنای ساختمان معرفی میکند میگوید: چند سالی به دلیل مشکلات جسمانی کمر و گردن بیکار شده بودم، اما حالا به همت دختر کوچک خانواده اشتغال دارم و بازاریابی و ارسال پیک‌ها را به عهده دارم.

او ادامه میدهد: علاوه بر من، دیگر اعضای خانواده هم در این کار سهیم هستند و همه مشغول به کار شده ایم، میخواهم به جوانان و نوجوانان بگویم موفقیت سن و سال نمیشناسد و چه خوب است در سن نوجوانی وارد بازار کار شوند تا در جوانی از ماحصل تلاش خود استفاده کنند.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->