قالیباف: موضوع اتباع و سامان‌دهی آن‌ها یک موضوع جدی است + فیلم اسلامی: گفتگو‌های سازنده‌ای با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتیم پیشنهاد مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای تداوم همکاری با ایران ختم رسیدگی به پرونده امیر تتلو | متهم: می‌خواستم برای مشروبات الکلی جایگزین گیاهی معرفی کنم رئیسی: باید تمام زیرساخت‌های لازم برای ورزش قهرمانی فراهم شود قالیباف: دولت از ابتدای برنامه هفتم توسعه نباید بدهی قطعی خود به تأمین اجتماعی را به تأخیر بیندازد سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن مستکبر می‌بندیم دولت برای واگذاری تعیین حقوق کارگران به مجلس برنامه‌ای ندارد دیدار گروسی با اسلامی در اصفهان تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌رضوی نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب، چه گفت؟ دهمین گفت‌وگوی زنده تلویزیونی رئیس‌جمهور با مردم روی آنتن می‌رود چهارمین حمله مقاومت عراق به یک پایگاه رژیم صهیونیستی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرمانده فراجا: عملیات تشدید مقابله با سرقت، با جدیت پیگیری خواهد شد

  • کد خبر: ۱۵۰۳۱۶
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
فرمانده فراجا: عملیات تشدید مقابله با سرقت، با جدیت پیگیری خواهد شد
فرمانده فراجا گفت: مطالبات مردم این بود که پدیده سرقت متوقف شود و درخواست‌های فراوانی هم در این زمینه از پلیس داشتند. 

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجای کشور، در مراسم آغاز طرح عملیات تشدید مقابله با سرقت‌های کشور اظهار کرد: با همکاری رئیس محترم قوه‌ قضاییه مقرر شد دغدغه مردم را پاسخ دهیم تا مردم احساس کنند که پلیس در خدمت آنان است.

فرمانده کل فراجا اعلام کرد: امروز در چند استان هدف، این طرح را شروع می‌کنیم و سپس همه کشور وارد این طرح ضربتی خواهند شد.

رادان هشدار داد: دستگیری گسترده سارقان، زورگیران و مال‌خر‌ها در دستورکار ما قرار دارد و در صورت مقاومت از سوی مجرمان، مأموران انتظامی مأموریت دارند مقاومت مجرمان در هم بشکند.

مجازات مجرمان در سریع‌ترین زمان

فرمانده انتظامی کشور همچنین در مورد آزاد شدن سارقان، گفت: هماهنگی کامل در مساله مبارزه با سارقین و متعارضین به عنف با قوه قضاییه صورت گرفته است و رئیس دستگاه قضا هم به شدت از این اقدام استقبال کردند و قرار بر این است که سارقین به سرعت محاکمه شوند و برای آن‌ها مجازات مناسب برابر میزان جرم تعیین شود.

سردار رادان افزود: این طرح را تا زمانی که دغدغه مردم کاهش پیدا نکند، ادامه خواهیم داد و یکی از اهداف از اجرای آن هم ریشه کنی سرقت در کشور است و به همین منظور مقابله با مالخر‌ها یکی از برنامه‌ها در راستای ضربه به مشوقین سرقت خواهد بود.

وی همچنین به مقابله سارقین با ماموران اشاره و تاکید کرد: پلیس به حکم قانون وظیفه خود را انجام می‌دهد. اگر مجرمی جرات کند در برابر پلیس مقاومت کند و یا از ابزاری استفاده کند که به پلیس صدمه وارد کند، برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد و این برخورد بسیار محکم خواهد بود و در این رابطه با کسی تعارف و شوخی نداریم.

طرح مبارزه با سرقت روز سه شنبه با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کشور همزمان با پایتخت، در هفت استان کشور آغاز شد.

این طرح به منظور مبارزه حداکثری با سرقت در استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، فارس، خوزستان، غرب تهران، برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->