وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

ماجرای حذف «مازیار لرستانی» از فصل دوم سریال حکایت‌های کمال چیست؟

  • کد خبر: ۱۵۰۴۲۴
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
ماجرای حذف «مازیار لرستانی» از فصل دوم سریال حکایت‌های کمال چیست؟
تولید فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» درحالی به مرحله اجرایی نزدیک می‌شود که نقش مادر این سریال با بازی مازیار لرستانی (شهره لرستانی) حذف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلمنامه فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» درحالی آماده شده است که نقش مادر این سریال با بازی مازیار لرستانی (شهره لرستانی) از داستان خارج شده است. 
میرکیانی، نویسنده فیلمنامه نیز در این باره توضیح داده است: بالاخره در همه جا اتفاقاتی روی می‌دهد که سازندگان سریال‌های دنباله‌دار را با موانعی روبرو می‌کند. ما هم در فصل دوم به این موضوع فکر کرده‌ایم و با استفاده از تمهیداتی این نقش از داستان خارج خواهد شد و ادامه قصه شکل دیگری خواهد یافت.

به گفته او، چند سال از تولید فصل اول گذشته است و نوجوانان بزرگ‌تر شده‌اند و برخی هم شاید اصلا چهره‌شان تغییر کرده باشد. در این باره هم تصمیماتی گرفته شده و ممکن است تغییراتی ایجاد شود.

 سریال تلویزیونی «حکایت‌های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی از شبکه دو سیما پخش شد و محمود پاک نیت، شهره لرستانی (مازیار لرستانی)، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی از جمله بازیگران آن بودند.

قصه این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی و قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. فصل اول این سریال در سال ۱۳۹۸ از شبکه دوم سیما پخش شد.



بیشتر بخوانید:

بازیگری مازیار لرستانی در یک فیلم سینمایی جدید+عکس


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->