نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد
سرخط خبرها

استقلال خوب، پرسپولیس درخواب!

  • کد خبر: ۱۵۰۹۱۱
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
استقلال خوب، پرسپولیس درخواب!

به گزارش شهرآرانیوز؛ آبی‌پوشان پایتخت با تحولی چشمگیر در فاز تهاجمی توانسته‌اند به جمع بهترین‌های لیگ بیست‌ودوم اضافه شوند. استقلال مشترک در کنار گل‌گهر سیرجان صاحب دومین خط حمله برتر لیگ بیست‌ودوم در پایان هفته بیستم است؛ گزاره‌ای که شاید خوش‌بین‌ترین هوادار آبی‌پوش هم به آن چندان امید نداشت و تصور نمی‌کرد شاگردان ریکاردو ساپینتو بتوانند با عملکردی خیره‌کننده همه معادلات را به‌سود خود تغییر بدهند، اما آبی‌ها توانستند به این مهم دست پیدا کنند. جهش چشمگیر خط حمله استقلال در نیم‌فصل دوم باعث شده است شاگردان ساپینتو از لحاظ امتیازگیری هم نسبت به نیم‌فصل نخست روند بهتری را تجربه کنند.

در طرف مقابل، پرسپولیس در نیم‌فصل دوم روز‌های خوبی را نمی‌گذراند و بخش مهمی از ناکامی آن‌ها درجمع‌آوری امتیازات لازم و رسیدن به صدر جدول، به سخت‌گل‌زدن آن‌ها مربوط است. سرخ‌پوشان پایتخت در بازار زمستانی دو مهاجم جذب کردند و عیسی آل‌کثیر و لیاندرو پریرا به فهرست پرسپولیس اضافه شدند و شیخ دیاباته هم با گذراندن دوره مصدومیت به فرم ایدئال رسید و انتظار می‌رفت با اضافه‌شدن این مهره‌های تأثیرگذار، معادلات به‌سود سرخ‌پوشان پایتخت تغییر کند، اما این‌گونه نشد.

رکوردی در قواره قهرمان برای آبی‌ها

آبی‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل نخست در فاز تهاجمی کارنامه خوبی نداشتند و همین ناکامی‌های سریالی باعث شد شاگردان ساپینتو نتوانند نتایج دل‌خواه کسب کنند. در نیم‌فصل اول آبی‌ها در پانزده مسابقه فقط پانزده‌بار توانسته‌اند گل بزنند؛ آن‌هم درحالی‌که سپاهان اصفهان با ۲۱ گل زده و سپس پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان با بیست گل زده در تلاش برای رسیدن به عنوان برترین خط حمله فصل بودند. استقلالی‌ها مانند نیم‌فصل اول، در نیم‌فصل دوم هم در اولین مسابقه برابر سپاهان در گل‌زنی ناکام بودند، اما یک‌باره موتور خط حمله استقلال روشن شد و آن‌ها توانستند در چهار بازی بعدی دوازده گل بزنند تا با گذر از رقبایی مثل پرسپولیس و نساجی، بتوانند خودشان را به کورس رقابت برای کسب عنوان بهترین خط حمله لیگ اضافه کنند.

آبی‌پوشان پایتخت که به‌لطف درخشش ستارگانی مثل مهدی قایدی و آرش رضاوند توانسته‌اند در هفته‌های گذشته در فاز تهاجمی رشدی چشمگیر داشته باشند، حالا به‌دنبال آن هستند که روند خوبشان را ادامه بدهند. موفقیت استقلال در رسیدن به برتری‌های پرگل باعث شده است آبی‌ها به رکورد فصل گذشته‌شان هم نزدیک شوند و اگر بخواهیم شمار گل‌های زده در میدان مسابقه را حساب کنیم، حتی تیم ساپینتو از استقلال فرهاد مجیدی هم موفق‌تر بوده است.

امید سرخ‌ها برای تحول با پریرا

یحیی گل‌محمد=ی که بعد از جدایی یورگن لوکادیا، در خط حمله تیمش سراغ استفاده از بازیکنانی مثل محمد عمری، امید عالیشاه، مهدی ترابی و البته وحید امیری رفت و حتی از بازیکنانی مانند حامد پاکدل و مهدی عبدی هم استفاده کرد، حالا چهار مهاجم تخصصی را در فهرست تیمش می‌بیند که می‌تواند با حضور آن‌ها، آرایش‌های مختلفی در خط حمله پرسپولیس بچیند.

سرخ‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل دوم در پنج مسابقه فقط سه گل به‌ثمر رسانده‌اند که آمار قابل‌قبولی نیست. شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر در دو مسابقه گذشته سرخ‌پوشان پایتخت در ترکیب اصلی در قامت مهاجم تخصصی به کار گرفته شده‌اند که در آبادان، دیاباته توانست دبل کند و آل‌کثیر هم در نقش گل‌ساز مقابل صنعت‌نفت درخشید، اما در مصاف با هوادار، نه مهاجم مالیایی گره‌گشای کار پرسپولیس بود و نه عیسی آل‌کثیر توانست نمایش خوبی داشته باشد و همین مسئله باعث شده است سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت برای اعتماد دوباره به این زوج مردد شود.

لیاندرو پریرا آخرین خرید پرسپولیس در بازار زمستانی بود. مهاجم برزیلی که سابقه حضور در فوتبال آسیا را دارد و برای تیم گامبا اوزاکای ژاپن به میدان رفته است، نتوانست در اولین حضورش در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت نمایش خوبی داشته باشد و فرصت مناسبی هم برای او ایجاد نشد. با وجود این، به‌نظر می‌رسد پریرای برزیلی در صورت آمادگی در ادامه فصل می‌تواند مهم‌ترین برگ برنده گل‌محمدی در خط هجومی تیمش باشد. پرسپولیس برای بازگشت به صدر جدول و داشتن رؤیای قهرمانی به آمادگی این مهاجم برزیلی امیدوار است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->