وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکابزن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال
سرخط خبرها

قدر نشناس و فرصت طلب مثل نکونام

  • کد خبر: ۱۵۱۳۳۲
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
قدر نشناس و فرصت طلب مثل نکونام
سرمربی فولاد بعد از ۴ سال ریخت و پاش در فولاد صحبت از بی مهری می‌کند!

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل الفیصلی به جای صحبت در خصوص بازی صحبت از استعفا به خاطر بی مهری‌های مدیران باشگاه فولاد کرد. گلایه‌هایی که اصلا به مذاق هواداران فولاد خوش نیامد چرا که آن‌ها خیلی خوب در این چند سال شاهد ریخت و پاش‌های تمام نشدنی نکونام در اهواز بودند.

نکونام خوب می‌دانست که الفیصلی اصلا شرایط خوبی در لیگ دسته یک عربستان ندارد و می‌توانند با عبور از این تیم راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شوند، اما در این مرحله باید با تیم‌های قدرتمند منطقه غرب آسیا دیدار کنند.

از همین‌رو جواد دیشب فرصت را غنیمت شمرد تا قبل از رویارویی تیمش با تیم‌های قدر منطقه غرب آسیا استعفا داده و در صورت حذف احتمالی از مسابقات مدیران باشگاهش را مقصر معرفی کند. مدیرانی که در این چهار سال هر خواسته‌ای که او داشت برآورده کردند.

نکونام حتی برای بازی‌هایی حذفی آسیا هم درخواست جذب مهاجم خارجی کرد که مدیران فولاد خواسته او را برآورده کردند. آمار می‌گوید نکونام پرهزینه‌ترین مربی دو سال اخیر لیگ برتر بوده و خیلی از خواسته‌های او در باشگاه اهوازی برآورده شده است.

در شرایط فعلی هم اگر فولاد به این مرحله رسیده بخش اعظمش به خاطر قرعه مناسبی بوده که تا اینجای لیگ قهرمانان با آن مواجه بوده است. آن هم در دوره‌ای که تیم‌های بزرگی، چون پرسپولیس، استقلال، الاتحاد عربستان العین و. مجوز آسیایی نگرفتند و از لیگ قهرمانان کنار گذاشته شدند.

شاید بهتر باشد نکونام در شرایط فعلی تمرکز خودش و تیمش را روی بازی حساسی که در مرحله یک چهارم پیش رو دارد بگذارد چرا که هیچ مربی حرفه‌ای در چنین شرایط حساسی حرف از استعفا و گلایه بابت مشکلات نمی‌زند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->