نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

دوفینال در مشهد و تربت

  • کد خبر: ۱۵۱۳۴۲
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
دوفینال در مشهد و تربت
مرحله نهایی لیگ‌برتر فوتبال خراسان رضوی امروز با حساسیت ویژه‌ای دنبال می‌شود.

شهرآرانیوز؛ روز دوم از مرحله نهایی رقابت‌‎های لیگ‌برتر فوتبال استان خراسان‌رضوی امروز آغاز خواهد شد و طبق برنامه، تیم‌های آرامش خوشحال و سفیدجامگان مشهد به‌مصاف همدیگر می‌روند و ابومسلم ثامن هم مهمان سپنتای تربت‌حیدریه خواهد بود.

رقابت‌هایی که بعد از صعود تیم‌های اول و دوم گروه‌های دوگانه به مرحله نهایی، حالا به‌شکل گروهی دنبال می‌شود و سه تیم مشهدی و یک تیم تربتی برای فتح جام و صعود به مرحله نخست لیگ دسته‌سوم فوتبال کشور در فصل آینده با یکدیگر رقابت می‌کنند. مسابقات نهایی در روز اول از این مرحله هم با هیجان خاصی دنبال شد و سفیدجامگان توانست با دو گل بر ابومسلم ثامن غلبه کند و سپنتای تربت‌حیدریه بعد از تساوی بدون گل در ضربات پنالتی میزبانش، آرامش خوشحال مشهد، را شکست داد.

سفیدجامگان برنده بازی غیراستاندارد!

تیم فوتبال سفیدجامگان، صدرنشین گروه اول دور گروهی مسابقات لیگ‌برتر فوتبال استان، در نخستین بازی از مرحله نهایی توانست سه امتیاز ارزشمند را در زمین خانگی بگیرد. تیمی که از روز اول رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال استان برخلاف سایر تیم‌های مشهدی که بازی‌هایشان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد، دیدار‌های خانگی را به زمین شماره ۲ ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد می‌برد. دوری مسیر و البته غیراستانداردبودن تیر‌های دروازه مشکلی بود که پیش از این صدای تیم‌های دیگر را درآورده بود و در دیدار اول مرحله نهایی هم صدای ابومسلمی‌های ثامن را درآورد.

تیر دروازه‌هایی که دروازه‌های تمرینی است و استاندارد‌های فنی دروازه فوتبال در مسابقات رسمی را ندارد، اما با وجود این مسئولان هیئت فوتبال خرده‌ای به آن نگرفتند تا همه بازی‌های این تیم در همین اوضاع غیراستاندارد برگزار شود. با این همه، تیم مرتضی برگی‌زر که تیم باتجربه و سرحالی است، در این بازی حساس توانست ۲ بر ۰ از سد ابومسلم ثامن، تیم جوان این دوره از رقابت‌ها که عمدتا از بازیکنان جوانان و امید تشکیل شده است، بگذرد. سه‌امتیازی اولی که قطعا در ادامه راه به‌سود این تیم خواهد شد و با این برد، سفیدجامگانی‌ها حالا یک‌سوم راه قهرمانی را طی کرده‌اند.

پیروزی سپنتا در بازی جنجالی

دیگر دیدار روز نخست مرحله نهایی لیگ‌برتر فوتبال استان، نبرد سپنتای تربت‌حیدریه و آرامش خوشحال مشهد بود. دیداری که به‌میزبانی ورزشگاه تختی مشهد برگزار شد و بعد از نود دقیقه بازی پرحاشیه و جنجالی که اعتراضات گسترده کادرفنی دو تیم به عملکرد داوری را به‌همراه داشت، کار به تساوی بدون گل رسید. بعد از این تساوی، طبق قانون این مرحله از رقابت‌ها برای تعیین‌تکلیف برنده، دو تیم پنالتی زدند که در ضربات مرگ‌بار، این تیم مهمان بود که دست پر مشهد را ترک کرد و برنده شد.

پیروزی سپنتای تربت‌حیدریه پرحاشیه و جنجالی بود و صدای اعتراض جعفر خوشحال، سرمربی تیم آرامش را در آورد. خوشحال با اشاره به حاشیه‌های این بازی می‌گوید: «آن‌قدر دادوبیداد کردند و به زمین و زمان فحش دادند که بازی از دست داور جوان و کم‌تجربه خارج شد. به‌نحوی‌که در نیمه دوم بازی که دست‌کم پنج دقیقه وقت اضافه داشت، داور در دقیقه ۴۳ سوت پایان را زد!» وی می‌افزاید: «یکی از مسئولان تربت نود دقیقه از پشت فنس‌ها در ورزشگاه انواع‌واقسام فحش‌ها را داد و ما فیلم واضح این توهین‌ها را به هیئت فوتبال و کمیته انضباطی داده‌ایم.»

فینال در تختی، حساس در تربت

امروز دیدار‌های روز دوم برگزار می‌شود و از ساعت ۱۳ به‌طور هم‌زمان در ورزشگاه تختی مشهد و تربت حیدریه آرامش خوشحال به‌مصاف سفیدجامگان می‌رود و سپنتای تربت‌حیدریه هم از ابومسلم ثامن پذیرایی می‌کند. دیدار اول یک فینال زودرس در این تورنمنت است و برنده بازی تا حدود زیادی می‌تواند به جام نزدیک شود. سفیدجامگان اگر ببرد، با دو پیروزی و شش امتیاز به صدر تکیه می‌زند و اگر تیم آرامش برنده باشد، آن‌موقع وضعیت این گروه پیچیده خواهد شد.

در سویی دیگر در تربت، سپنتا دنبال دومین پیروزی است تا به جام نزدیک شود و ابومسلم ثامن هم نمی‌خواهد با شکست در این بازی رسما قهرمانی را بربادرفته ببیند. البته بازی‌های روز پایانی که جمعه انجام می‌شود هم می‌تواند تعیین‌کننده باشد. جایی که ابومسلم ثامن با آرامش دیدار می‌کند و سفیدجامگان شاید فینال این تورنمنت را با سپنتای تربت‌حیدریه در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) انجام دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->