برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

هندبال دوم شد و صعود کرد

  • کد خبر: ۱۵۱۸۰
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
هندبال دوم شد و صعود کرد
تیم ملی هندبال ایران با شکست در دومین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا به عنوان تیم دوم به یک چهارم نهایی مسابقات صعود کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی به مصاف تیم قدرتمند بحرین رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۲۲ بر ۲۰ شکست خورد. با این نتیجه تیم ایران به عنوان تیم دوم گروه خود راهی یک هشتم نهایی شد.
صعود تیم‌های بحرین و ایران به مرحله دوم، قبل از این بازی قطعی شده بود و این بازی جنگ صدرنشینی دو تیم بود.

میلاد مسائلی، یونس آثاری، پویا نوروزی نژاد، محمد رضا اورعی، علی مهدیزاده، علی رحیمی کازرونی، الله کرم استکی، سجاد استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، مجتبی حیدرپور، محمد امین فرهادی، سید علیرضا موسوی، مجتبی کرمیان، سلامان بربط، محسن بابا صفری، سعید حیدری‌راد و شاهو نصرتی ملی‌پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند. هدایت تیم ایران را علیرضا حبیبی بر عهده دارد.

نیمه اول

با شروع بازی و در دو دقیقه ابتدایی هیچ کدام از تیم‌ها موفق نشدند دروازه یکدیگر را باز کنند تا اینکه تیم بحرین دو گل به ثمر رساند. در ادامه سجاد استکی با دو گل پی‌در پی بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه سید علیرضا موسوی به دلیل انجام خطا روی بازیکن بحرین دو قیقه از بازی محروم شد. سجاد استکی سومین گل ایران را هم زد تا بازی ۳ بر ۴ شود.

تیم بحرین با عملکرد خوب خود فاصله را به پنج رساند، اما ملی‌پوشان ایران دو گل دیگر به ثمر رساندند. بازیکن بحرین به دلیل خطا بر روی عیلرضا موسوی دو دقیقه از بازی اخراج شد و سجاد استکی با گل کردن ضربه خطای ایران نتیجه را ۱۱ بر ۸ کرد.

سعید حیدری راد، دروزاه‌بان تیم ملی عملکرد خوبی داشت و چندین موقعیت خطرناک را از تیم بحرین گرفت. در حالی که بازی ۱۲ بر ۱۰ به سود بحرین بود سرمربی این تیم وقت استراحت گرفت.

در دقیقه ۲۹ بازی علیرضا موسوی یازدهمین گل ایران را وارد دروازه حریف کرد. در حین به ثمر رساندن گل، مدافع بحرین پیراهن موسوی را پاره کرد، اما داور خطایی نگرفت و در نهایت نیمه اول با برتری ۱۴ بر ۱۱ بحرین به پایان رسید.

نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم حیدی راد بعد از اینکه مانع از گل شدن توپ بحرین شد با یک پرتاب بلند گل سیزدهم ایران را به ثمر رساند. در ادامه هم سجاد استکی با ضربه زیبای خود بازی را به تساوی ۱۴ بر ۱۴ کشاند.

میلاد آثاری بازیکن جوان ایران با عملکرد خوب خود یک خطا گرفت و سجاد استکی آن را گل کرد تا ایران برای اولین بار در این بازی از بحرین پیش بیفتد. سجاد استکی ستاره ایران در این بازی شانزدهمین گل را هم به ثمر رساند.

بحرین گل هفدهم خودرا وارد دروازه حیدری راد کرد و بازی را به تساوی کشاند، اما سجاد استکی باز هم ایران را ۱۷ بر ۱۸ پیش انداخت.

دو تیم در عدد ۲۰ برابر شدند. در ادامه داور خطای بازیکن بحرین را گرفت و به او کارت قرمز داد. بحرین در ۶ دقیقه پایانی یک گل پیش افتاد تا علیرضا حبیبی، سرمربی ایران در نتیجه ۲۱ بر ۲۰ وقت استراحت درخواست کند. بحرین در ادامه هم یک گل دیگر وارد دروازه ایران کرد. دروازه بان بحرین ستاره این تیم بود و در دقایق آخر بازی هم اجازه نداد پنالتی سجاد استکی وارد دروازه‌اش شود تا در نهایت ایران با اختلاف نزدیک ۲۲ بر ۲۰ نتیجه را واگذار کند.

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی از ۲۷ دی تا ۷ بهمن در کویت برگزار می‌شود.

مرحله گروهی این مسابقات عصر امروز (شنبه) شنبه به پایان می‌رسد و از هر گروه دو تیم اول به مرحله حذفی صعود می‌کنند. هشت تیم این مرحله در غالب دو گروه به رقابت با هم می‌پردازند که نحوه گروه بندی آن‌ها به شرح زیر است:

گروه اول حذفی: اول A، اول C، دوم B، دوم D

گروه دوم حذفی: اول B، اول D، دوم A، دوم C

در پایان این مرحله، از هر گروه دو تیم ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی سهمیه مسابقات جهانی را هم کسب می‌کنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->