طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

  • کد خبر: ۱۵۱۸۰۸
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
وزیر جهاد کشاورزی درباره طرح کاشت یک میلیارد درخت در ایران گفت: این فعالیت با آب سبز میسر خواهد شد و بر پایه اکوسیستم منطقه است. و آنچه به عنوان نهال در مناطق مختلف ایران کاشته میشود با بررسی نیاز و پاسخگویی گیاه کاشته خواهد شد. تجربه گذشته نشان می دهد هرکجا مردم پای کار بودند ، سرانجام خیر پیش روی فعالیت خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر جهادکشاورزی در مراسم کاشت یک میلیارد درخت که به همت اداره کل منابع طبیعی در نهالستان طرق برگزار شد، گفت: ماموریت بزرگ امروز ما حفظ سرمایه های طبیعی و رشد بیش از پیش است،تا سال ۲۰۳۰ در دنیا کاشت یک تریلیون باید انجام شود.

ساداتی نژاد افزود: کاشت یک میلیارد درخت در کشور تازه شروع شده است و این کار آغازگر فعالیت های دیگر نیز خواهد بود. این فعالیت برای ما در دنیا شخصیت اجتماعی خواهد بود. امید داریم این حرکت گامی برای حفظ منابع طبیعی و هوای پاک باشد.استفاده از امکانات محدود فعلی نشان می دهد که ما در سال های گذشته هم میتوانستیم این فعالیت را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: این فعالیت با آب سبز میسر خواهد شد و بر پایه اکوسیستم منطقه است. و آنچه به عنوان نهال در مناطق مختلف ایران کاشته میشود با بررسی نیاز و پاسخگویی گیاه کاشته خواهد شد. تجربه گذشته نشان می دهد هرکجا مردم پای کار بودند ، سرانجام خیر پیش روی فعالیت خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->