مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وکیل استراماچونی شرایط استقلال را می‌پذیرد؟

  • کد خبر: ۱۵۱۹۰۶
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
وکیل استراماچونی شرایط استقلال را می‌پذیرد؟
باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات سرمربی اسبق خود به وکیل این مربی پیام داده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در پی این است تا هرطور شده شرایطی فراهم شود تا طلب استراماچونی را پرداخت کنند، زیرا این مشکل بزرگ برای استقلال در آینده‌ای نزدیک بسیار گران تمام شده و این تیم را از آسیا محروم می‌کند و تیم باید به لیگ دسته پایین‌تر برود!

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال در این مورد اقداماتی را انجام داده، اما به نتیجه مورد نظرش نرسیده و این در حالی است که کل مجموعه استقلال در این مورد استرس دارند تا هرجه سریعتر این موضوع حل شود، اما مدیریت تیم به نتیجه مورد نظرش نرسیده است.

فتح الله زاده در این مورد درخواست وام دویست میلیاردی کرد که با درخواستش مخالفت شد و به دلیل سنگین بودن این بدهی وی نمی‌تواند از درآمد‌های فعلی تیم نیز این پول را پرداخت کند. باشگاه استقلال در این مورد از دولت کمک خواسته، اما پاسخ درستی دریافت نکرده است و این در حالی است که مسئولان استقلال در پی این هستند تا باز هم با وکیل استرا تماس گرفته و از وی بخواهند تا با باشگاه توافق کند و به استقلال زمان بدهد یا این مبلغ را به صورت قسطی دریافت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->