زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

این ماه همیشه می‌تابد

  • کد خبر: ۱۵۱۹۵۱
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
این ماه همیشه می‌تابد
عباس (ع) را نمی‎ شناختند، همان طور که برادرش حسین (ع) را نشناختند.

عباس (ع) را نمی‎ شناختند، همان طور که برادرش حسین (ع) را نشناختند. نمی‌دانستند نور ماه را نمی‌شود قطع کرد، حتی اگر هزاران هزار تیر به سمتش پرتاب شود و نمی‌دانستند حتی اگر دستان قمر بنی هاشم (ع) را قطع کنند، باز هم عاشقانی خواهند بود که حرمش بیایند و بخواهند گره زندگی شان با دستان ایشان باز شود.

فکر کردند با انداختن دستانش پیروز شدند، درحالی که فقط خودشان را دست انداختند و از پس قرن‌ها دست‌های بسیاری دراز شده است تا عباس (ع) آن‌ها را بگیرد.

گفتند نمی‌گذاریم حتی یک قطره آب به دست او برسد، اما نمی‌دانستند قطرات اشکی از محبت به عباس (ع) پدید می‌آید که حتی پس از ۱۴۰۰ سال روی گونه‌ها جاری است.
گمانشان این بود که یک دست صدا ندارد، ولی صدای مردانگی عباس (ع) با وجود آنکه هر دو دستش جدا شد، قرن هاست که از کربلا به گوش می‌رسد.

نقشه کشیده بودند تا نام او را از جغرافیای کربلا پاک کنند، ولی خبر نداشتند که نه تنها پاک نخواهد شد، بلکه نامش همه طول تاریخ را خواهدپیمود و مادران و پدران بسیاری فرزندانشان را عباس و ابوالفضل نام می‌نهند.

هدفشان این بود که راه عباس (ع) را به سوی حسین (ع) ببندند، اما نمی‌دانستند که با وجود گذشت قرن‌ها مسیری به نام بین الحرمین، حرم آن دو بزرگوار را به هم وصل می‌کند و چه بسیار عاشقانی که با گام برداشتن در آن مسیر، بخواهند مسیر زندگی خویش را روشن کنند.‌

می‌خواستند داستان دستانش را همان جا در کربلا تمام کنند، اما نمی‌دانستند آن دو دست جداشده که پایین افتادند، دست‌هایی بالادست همه دست‌ها خواهد شد.
آن‌ها نمی‌دانستند کسی که به «یدا... فوق ایدیهم» اعتقاد دارد، دستش به همه جای آسمان می‌رسد، حتی اگر دستی نداشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->