صدور ۳۰۰ هزار گذرنامه زیارتی برای زائران اربعین عدم حضور گروه‌های حساس در فضا‌های گرم| میگرن و ام اس در گرما تشدید می‌شود حدود ۶۵۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند درخواست پلیس از زائران اربعین برای تردد به مرزها با وسایل نقلیه نتایج آزمون سردفتری اسناد رسمی اعلام شد (۹ مرداد ۱۴۰۳) انسداد ۳۸۷ حلقه چاه غیرمجاز در خراسان‌رضوی پشه آئدس در کمین است | نیش پشه آئدس در طلوع و غروب آفتاب گزنده‌تر است اعتراف به قتل پای بساط قمار در مشهد + عکس برگزاری کارگاه کشوری برنامه طبقه‌بندی علل مرگ ومیر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی مسافران هوایی به عراق در ایام اربعین هشدار سازمان غذا و دارو در خصوص مصرف بی‌رویه و خودسرانه آنتی‌بیوتیک‌ها ادارات دولتی مشهد دستورالعمل کاهش مصرف برق را رعایت کردند؟ چند توصیه برای پیشگیری از تب دنگی | مهم‌ترین علائم اولیه تب دنگی کدام است؟ بیماری «هاری»، علت مرگ مرد مشهدی | عاقبت بازی با توله‌های سگ پاکوتاه ارسال لایحه دوفوریتی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی |حداقل‌بگیران هم شامل متناسب‌سازی حقوق می‌شوند (۹ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، ۹ مرداد ۱۴۰۳) | آخرهفته گرم در مشهد فراهم شدن امکان مشاهده سوابق تحصیلی برای داوطلبان کنکور فقط دانشجومعلمان سال آخر آموزگاری می‌توانند به کلاس درس بروند
سرخط خبرها

آخرین وضعیت درمان پیروز | توله یوز ایرانی دیالیزی می‌شود؟ + عکس

  • کد خبر: ۱۵۲۲۷۱
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
آخرین وضعیت درمان پیروز | توله یوز ایرانی دیالیزی می‌شود؟ + عکس
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در صورت برطرف نشدن نارسایی کلیوی پیروز هر ۲۴ ساعت احتیاج به دیالیز دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط‌زیست درباره آخرین وضعیت «پیروز » گفت:وضعیت توله یوز نسبت به دیروز هیچ تغییری نکرده است و همچنان در بیمارستان تحت‌نظر است و کار مداوای او انجام می‌شود.

وی درباره شائبه مطرح شده در رابطه با وجود دستگاه‌های دیالیز و عدم استفاده سازمان محیط‌زیست از آن گفت: در هرکجای ایران این دستگاه‌ها باشد ما آن را استفاده می‌کنیم ولی بیمارستان به ما میگوید که این دستگاه در ایران وجود ندارد ، تشخیص دامپزشکان این است که اگر نارسایی کلیه برطرف نشود هر ۲۴ ساعت «پیروز» احتیاج به دیالیز دارد.

ابدالی در رابطه با استفاده از تجارب دامپزشک خارجی گفت: درحال حاضر دامپزشک پیروز«پیتر کالدوِل» از آفریقای‌جنوبی است و ما تمام داروها را با مشورت او می دهیم.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش ادامه داد:علت بیشتر نارسایی‌های «پیروز» این است که این توله یوز اصلاً شیر مادر را نخورده است ودر محیط آزمایشگاهی پرورش یافته، اگر از شیر مادر یک تا دو هفته تغذیه می‌کرد تمام دستگاه‌های بدنش قوی می‌شد و ریزفکتورهای مورد نیاز برای ایمنی بدن را دریافت می‌کرد و این نارساییها پیش نمی‌آمد.

آخرین وضعیت درمان پیروز | توله یوز ایرانی دیالیزی می‌شود؟ + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->