ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعتراف گواردیولا نسبت به قدرت روزافزون منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۵۲۵۹۲
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
اعتراف گواردیولا نسبت به قدرت روزافزون منچستریونایتد
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی مجبور شد نسبت به جام گرفتن رقیب همشهری در جام اتحادیه واکنش نشان دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، منچستریونایتد یکشنبه شب قهرمان جام اتحادیه شد تا پس از شش سال اولین جامش را این بار تحت هدایت اریک تنهاخ به دست آورده باشد.
شیاطین سرخ هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم حضور دارند و امیدوار هستند که بتوانند در جام حذفی و لیگ اروپا هم به قهرمانی دست پیدا کنند و همین نشانگر پیشرفت قابل توجه این تیم نسبت به چند سال اخیر است.
گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره این قهرمانی جوابی طعنه‌آمیز داد و گفت: «این اتفاق باید دیر یا زود رخ می‌داد، اینطور نیست؟ این اتفاق کاملا طبیعی است. این باشگاه پول زیادی خرج کرده بود. آن‌ها در جایگاهی هستند که معمولا باید در همان جایگاه قرار می‌گرفتند. واقعیت این است که دو تیم شامل ما و لیورپول در چند سال اخیر عملکردی باورنکردنی ارائه کردیم و رکورد‌های بسیار خوبی را به ثبت رساندیم.»
منچستریونایتد آخرین بار در فصل ۱۷-۲۰۱۶ قهرمان لیگ اروپا شد و از آن زمان تا به حال نزدیک به ۶۸۵ میلیون پوند برای خرید بازیکنان هزینه کرده بود که مبلغ قابل توجهی به نظر می‎‌رسید.
منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->