پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

روابط اقتصادی خراسان و ترکمنستان در مسیری تازه

  • کد خبر: ۱۵۲۹۸
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
روابط اقتصادی خراسان و ترکمنستان در مسیری تازه
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با انتصاب "غلام عباس ارباب خالص" به عنوان سفیر جدید ایران در ترکمنستان، روابط اقتصادی این استان با آن کشور وارد مرحله تازه‌ای شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علی رسولیان افزود: حضور این سفیر در آن کشور زمینه توسعه روابط خراسان رضوی با ترکمنستان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: مشکلاتی که در مرز سرخس برای عبور کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی از سوی ترکمنستان ایجاد شده بود، با پیگیری سفیر جدید ایران در آن کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل خواهد شد.

وی گفت: طبق توافقات انجام گرفته با سفیر جدید ایران در ترکمنستان، مقرر شد زمینه انجام سفر‌ها و ارتباطات متقابل بین استاندار مرو و استاندار خراسان رضوی فراهم شود.

رسولیان با اشاره به نمایشگاه کالایی که امسال از سوی مسوولان و بازرگانان استان آخال ترکمنستان در مشهد برپا شد افزود: طی توافق انجام گرفته با سفیر جدید ایران در ترکمنستان، موضوع سفر استاندار آخال به مشهد نیز پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: سفیر جدید ایران در ترکمنستان موافقت کرد که مکانی در سفارتخانه ایران در شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان برای حضور تجار و بازرگانان خراسان رضوی به منظور معرفی کالا‌های خود در نظر گرفته شود و در مقابل ترکمن‌ها نیز بتوانند از این مکان برای معرفی کالا‌ها و توانمندی‌های خود بهره گیرند.

"غلام عباس ارباب خالص" آذر ماه امسال به عنوان سفیر جدید ایران در ترکمنستان منصوب شد، وی پیش از این مسوولیت دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور در مشهد را برعهده داشت.

کشور ترکمنستان با حدود هفت میلیون نفر جمعیت در آسیای مرکزی قرار داشته و با کشور‌های ایران، ازبکستان، افغانستان و قزاقستان مرز زمینی دارد و از راه دریا نیز با روسیه، آذربایجان، ایران و قزاقستان همسایه است.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->