عضو دفتر رهبر انقلاب: برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه طعنه وزیر امنیت داخلی اسرائیل به گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان نتانیاهو دست به دامن انگلیس و آلمان شد آغاز رای گیری برای بزرگ‌ترین انتخابات جهان در هند روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است آمریکا قطع‌نامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان | پدافند به شیء مشکوک شلیک کرد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) برگزاری جلسه اضطراری شورای عالی امنیت کشور تکذیب شد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت شهر اصفهان عادی است| ادامه پرواز هواپیما‌ها در فرودگاه شهید بهشتی بازگشت وضعیت عادی پروازها به تمامی فرودگاه‌های کشور شهر اصفهان در امنیت و آرامش است + فیلم شبکه خبر: تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است منشا صدای انفجار در تبریز مشخص شد همه چیز درباره شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) شبکه خبر شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان را تایید کرد + فیلم ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پژمانفر: تکریم هنرمندان الزاما نباید پرخرج باشد

  • کد خبر: ۱۵۳۰۵۲
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
پژمانفر: تکریم هنرمندان الزاما نباید پرخرج باشد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش، مرحوم مصطفی‌زاده را یکی از اسطوره‌های فرهنگ در مشهدالرضا(ع) دانست و تصریح کرد: پس از وفات ایشان است که مشاهده می‌کنیم افراد بسیاری هرکس از زبان خود به بیان شناخت خود از ایشان می‌پردازد. این نشانه همان شخصیت ذوابعاد است که در وجود ایشان متجلی بود.

 به گزارش شهرآرانیوز،  حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر  تأکید کرد: عمده دلتنگی‌هایی که استاد مصطفی‌زاده داشت، با محوریت زدودن غبار محرومیت از چهره هنر و رفع مظلومیت از هنرمندانی است که در عین عظمت شخصیت، ناشناخته و گمنام ماندند و غریبانه از دنیا رفتند. از قضا این سرنوشت شامل حال خود مرحوم مصطفی‌زاده هم شد و در زمان حیات استاد، کمتر کسی متوجه شأن و جایگاه او بود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همه‌چیز در گرو عدد و رقم و بودجه و اعتبار نیست‌. میتوان با صرف کمترین هزینه‌ها، زمینه تکریم و تعظیم سرمایه‌های فرهنگی شهر را فراهم کرد. هرگز ردیف بودجه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سنگین نبوده اما حافظه تاریخی مردم و هنرمندان، وجه تمایز مدیران کل را در جایی می‌داند که دست از استفاده تصنعی و ابزاری از هنر و فرهنگ برداشته و هنرمندان را قلبا تکریم کرده‌اند.

قرائت پیام محمدعلی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، تماس زنده با داریوش ارجمند هنرمند و بازیگر پیشکسوت، شعرخوانی هادی انواری شاعر پیشکسوت و سخنرانی هوشنگ جاوید نویسنده و هنرمند برجسته استان از دیگر محورهای این مراسم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->