پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

آتش سوزی درآپارتمان عابدزاده+عکس

  • کد خبر: ۱۵۳۱۰۴
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
آتش سوزی درآپارتمان عابدزاده+عکس
آپارتمان امیرعابدزاده، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در اسپانیا درآتش سوخت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیرعابدزاده، دروازه‌بان ملی‌پوش ایرانی که در لیگ اسپانیا مشغول به فعالیت است با حادثه آتش سوزی آپارتمان خود مواجه شد.  

درگزارشی از سوی رسانه‌های اسپانیایی آمده: در ساعت ۱۱:۰۰ شب دیروز یکی از ساکنان سان میگل د آرگانزا به سرویس خدمات آتش‌نشانی پونفرادا درباره شروع آتش‌سوزی که از یک دودکش سرچشمه می‌گیرد و به نظر می‌رسد در حال گسترش به پشت بام است، هشدار داد. خدمه متشکل از چهار آتش نشان و دو خودروی پمپاژ، یک پرستار و یک ماشین سبک به محل حرکت کردند و متوجه آتش‌سوزی کاملاً توسعه یافته در طبقه پایین خانه شدند و علی‌رغم اینکه غیر قابل کنترل به نظر می‌رسید، تا نابود کردن آن به طور کامل، خوشبختانه آسیب جانی‌ای در پی نداشت.

در این حادثه بخش قابل توجهی از خانه عابدزاده دچار حریق شده و خانه او دیگر قابل سکونت نیست. البته به خود عابدزاده آسیبی وارد نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->