کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

پرویز برومند بازداشت شد + عکس

  • کد خبر: ۱۳۵۰۹۲
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
پرویز برومند بازداشت شد + عکس
پرویز برومند، دروازه‌بان اسبق تیم ملی شب گذشته بازداشت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پرویز برومند دروازه‌بان اسبق استقلال و تیم ملی که سابقه حضور در جام‌جهانی فرانسه در سال ۹۸ میلادی را در کارنامه دارد، بنا بر خبر برخی از منابع به دلیل شرکت در تجمعات روز گذشته بازداشت شده است.

گلر اسبق استقلال هنگام آسیب زدن به اموال عمومی در شهرک غرب تهران بازداشت شده است. شنیده می‌شود پرویز برومند حین پرتاب سنگ به ماموران بازداشت شده است.

در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از پرویز برومند منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به اتفاقات شب گذشته در شهرک غرب است.

پرویز برومند بازداشت شد

بیوگرافی و زندگینامه پرویز برومند دروازه بان فوتبال

گلر اسبق و پرحاشیه استقلال متولد۲۰ شهریور ۱۳۵۱ ‏در اسلامشهر است. پرویز برومند سابقه بازی در تیم های فوتبال سابقهٔ حضور در باشگاه‌های سپاهان اصفهان، فجر سپاه تهران، فجر سپاسی شیراز، استقلال تهران، راه‌آهن و پارسه تهران و تیم ملی فوتبال ایران را کارنامه خود دارد. پرویز برومند از سال ۱۹۹۷ به تیم ملی دعوت شد و در مجموع در ۲۰ بازی درون دورازه تیم ملی ایران ایستاد.

خانواده و زندگی شخصی

در خانواده کاملا ورزشی و فوتبالی به دنیا امد. یکی از برادرانش بنام حسین در سال ۱۳۸۲ بر اثر سانحه تصادف درگذشت.در خانواده او همه به فوتبال علاقه زیادی داشتند. برادرانش به شدت علاقه‌مند به فوتبال بازی کردن بودند و به همین دلیل پرویز همیشه در کنار آنها فوتبال بازی می‌کرد، اما در بین آنها فقط او بود که توانست فوتبال را بصورت حرفه‌ای دنبال کند.

شروع حرفه ای فوتبال

برومند فوتبال را از دوران مدرسه و قبلتر از دوران کودکی در کوچه و محله محل زندگی خود آغاز کرد، اما به طور حرفه ای از سال ۱۳۶۹ با پیوستن تیم سپاهان اصفهان وارد عرصه فوتبال شد. او تا سال ۷۱ در تیم سپاهان بازی کرد و سپس برای گذراندن دوران سربازی به باشگاه فجر سپاسی پیوست.

دوران دروازه بانی در استقلال

او در دوران ناصر حجازی به استقلال پیوست و پس از چند سال به دلیل مصدومیت از استقلال جدا شد. دروازه‌بان استقلال بود با این حال پارگی رباط کتف او باعث شد تا این بازیکن از استقلال جدا شود.

سوابق ملی

برومند در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه به عنوان دروازه‌بان سوم تیم ملی ایران بعد از احمدرضا عابدزاده و نیما نکیسا قرار داشت.

همچنین در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۰ لبنان پس از مصدومیت هادی طباطبایی دروازه‌بان اول تیم ملی ایران لقب گرفت و در هر ۴ مسابقه در این تورنمنت به میدان رفت. او در مجموع در ۲۰ بازی درون دورازه تیم ملی ایران ایستاد.

خداحافظی از فوتبال

آقای برومند دوران حرفه ای فوتبال را به عنوان دروازه بان با تیم استقلال به پایان رساند و برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. با اینکه کارت مربیگری فوتبال را اخذ کرده، اما وارد حرفه مربیگری نشد. او در حال حاضر در کسب و کار و شغل آزاد فعالیت دارد. او هم اکنون در زمینه دکوراسیون داخلی در کنار همسرش فعالیت دارد.

فرزندان پرویز برومند

پسرانش هم اکنون در سن جوانی هستند و هر دو فوتبالیست شدند. پارسا مهاجم است و پارسیا هم دروازه‌بان. پرویز اعتقاد دارد پسرانش چند سال دیگر در تیم‌های مطرح ایران فوتبال بازی خواهند کرد.

کتک کاری و مشت پرویز برومند به صورت پایان رافت

کتک کاری و مشت پرویز برومند در دربی سال ۷۹ در یادها ماندگار شد . فحاشی پایان رافت به او باعث شد تا مشت محکمی را به صورت او بزند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->