سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

«کرید ۳» رکوردشکنی گیشه را شکست

  • کد خبر: ۱۵۳۶۶۴
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
«کرید ۳» رکوردشکنی گیشه را شکست
فیلم سینمایی «کرید ۳» در نخستین هفته اکران به فروش بالغ بر ۱۰۰میلیون دلار در گیشه جهانی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «کرید ۳» به کارگردانی و بازی «مایکل بی. جردن» بر اساس فیلمنامه‌ای از «کینان کوگلر» و «زک بایلین» ساخته شده که دنباله‌ای بر فیلم «کرید» ۲ (۲۰۱۸) و نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های راکی محسوب می‌شود.

این درام ورزشی در نخستین هفته اکران در سینما‌های آمریکا به فروش چشمگیر ۵۸.۷ میلیون دلاری دست یافت تا رکورد جدیدی در فروش آغازین این مجموعه فیلم در آمریکا ثبت کند. این فیلم در هفته نخست اکران در گیشه بین‌المللی هم ۴۱.۸ میلیون دلار فروخت تا مجموع فروش جهانی خود را در هفته نخست اکران به ۱۰۰.۴ میلیون دلار برساند.

پیش‌بینی می‌شد که «کرید ۳» در تعطیلات آخر هفته ۳۶ تا ۴۰ میلیون دلار به دست بیاورد، که برای شروع خوب این فیلم در گیشه کافی به نظر می‌رسید. اولین فیلم «کرید» که در سال ۲۰۱۵ فیلم‌های محبوب «راکی» را دوباره احیا رد، ۲۹.۶ میلیون دلار فروش داشت، در حالی که دنباله آن «کرید II» در سال ۲۰۱۸ با ۳۵.۵ میلیون دلار افتتاح شد.

پنج سال پس از وقایع «کرید ۲»، «آدونیس کرید» در زندگی حرفه‌ای و هم در زندگی خانوادگی خود موفق است، اما هنگامی که یک دوست دوران کودکی و اعجوبه سابق بوکس به نام «دام اندرسون» پس از گذراندن یک دوره محکومیت طولانی در زندان دوباره برمی‌گردد، با دوست قدیمی خود رو در رو می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->