برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

چرا بیرانوند ضربات شروع مجدد را در پرسپولیس نمی‌زند؟

  • کد خبر: ۱۵۴۶۵۹
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
چرا بیرانوند ضربات شروع مجدد را در پرسپولیس نمی‌زند؟
دروازه‌بان پرسپولیس با وجود تسلط خوب به پرتاب توپ اما در بازی‌های رسمی شروع مجدد انجام نمی‌دهد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، روز جمعه هفته قبل بود که ویدئویی عجیب از علیرضا بیرانوند در فضای مجازی منتشر شد. در این ویدئو که از دوربین رسمی باشگاه پرسپولیس مستقر در محل تمرین این تیم منتشر شده، علیرضا بیرانوند با یک ضربه شوت از راه دور توپ را به دخل حلقه بسکتبال کنار زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی می‌اندازد که بسیار عجیب و نادر است. این موضوع دوباره تسلط بیرانوند روی ضربات شوت و البته پرتاب‌های دست او را نشان می‌دهد.

با این وجود، اما در جریان دیدار‌های رسمی پرسپولیس اکثر ضربات شروع مجدد از کنار دروازه را نه بیرانوند بلکه مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی می‌زنند آنهم در شرایطی که بیرانوند تسلط کافی را روی زدن ضربات بلند و محکم با پا دارد.

به نظر می‌رسد دلیل این حرکت کاملا فنی است. کادرفنی پرسپولیس روی بازیسازی از عقب زمین برنامه دارد و به خاطر همین تعیین کرده که اکثر ضربات کنار دروازه این تیم توسط مدافعان مرکزی زده شود تا این تیم بتواند بازیسازی را به نحوه احسن انجام بدهد. از همین رو بیرانوند کمتر اجازه دارد که ضربات شروع مجدد کنار دروازه را خودش بزند، هرچند روی دیگر ضربات اختیار عمل کاملا در اختیار بیرانوند است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->