وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

«بگو و بخند» با عبدالله روا جایگزین «خندوانه» شد

  • کد خبر: ۱۵۵۲۲۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷
«بگو و بخند» با عبدالله روا جایگزین «خندوانه» شد
محمد رضا خوشرو مدیر شبکه نسیم و دبیر ستاد نوروزی سیما از تولید برنامه‌ای با عنوان «بگو بخند» با اجرای عبدالله روا برای پخش در ایام نوروز خبر داد، برنامه‌ای که با توجه به ساختار و محتوایش قرار است به نوعی جایگزین برنامه «خندوانه» باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه نسیم برای ایام نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌ای با عنوان «بگو و بخند» را در دست تولید دارد. این برنامه که با اجرای عبدالله روا تولید می‌شود یک تلنت در حوزه استندآپ کمدی است. خوشرو درباره جزییات برنامه جدید شبکه نسیم گفته است: «بگو و بخند یک برنامه استعدادیابی به سبک «خنداننده شو» و «عصرجدید» است که استندآپ کمدی در حوزه طنز و شعر را شامل می‌شود. بخشی از این برنامه در ایام عید و بخش دیگری از آن در ایام عید فطر پخش خواهد شد. گروه‌های شرکت‌کننده از تمام کشور حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.»

طبق گفته مدیر شبکه نسیم ضبط این برنامه قرار است از صبح پنجشنبه ۲۵ اسفندماه در تهران شروع شود. براساس اعلام خوشرو، سه بازیگر حوزه کمدی به نام‌های بیژن بنفشه خواه، هومن برق نورد، نعیمه نظام دوست همراه با شهرام شکیبا گروه داوری این برنامه استعدادیابی را تشکیل می‌دهند.

نوروز ۱۳۹۵ شبکه سه برنامه استعدادیابی «زمانی برای خنده» را در حوزه استندآپ کمدی با اجرای آن عبداله روا تولید کرد. این برنامه بعد از ساخت دوفصل مورد اقبال قرار نگرفت و تولید آن متوقف شد.

پس از پایان فصل نهم «خندوانه» صحبت‌هایی مبنی بر توقف و تولید برنامه‌ای جدید مطرح بود که حالا با تهیه و تولید برنامه «بگو و بخند» مشخص شد که پروژه مورد نظر مسولین سیما اجرایی شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->