سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک
سرخط خبرها

امیرعبداللهیان خطاب به ایرانیان خارج از کشور: توان، دانش و سرمایه خود را در سرزمین مادری متمرکز کنید

  • کد خبر: ۱۵۵۹۱۱
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
امیرعبداللهیان خطاب به ایرانیان خارج از کشور: توان، دانش و سرمایه خود را در سرزمین مادری متمرکز کنید
وزیر امور خارجه خطاب به ایرانیان گفت: همه شما را دعوت می‌کنم به اینکه پیشرفت، توان، دانش و سرمایه خود را در سرزمین مادری متمرکز کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان در پیام نوروزی خود خطاب به ایرانیان مقیم خارج و فارسی‌زبانان اظهار داشت: ایرانیان عزیز، فارسی‌زبانان و دوستداران نوروز باستانی صمیمانه‌ترین تبریکات خودم را به مناسبت نوروز و سال ۱۴۰۲ شمسی پذیرا باشید. شما ایرانیان عزیز در اقصی نقاط جهان سفیران فرهنگ ایرانی و طلای داران و پیشگامان تمدن و ابتکار و نوآوری هستید.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما در دولت سیزدهم تسهیل امور ایرانیان در خارج از کشور که تعداد قابل توجهی هستند، همه‌گونه تسهیلات کنسولی و همه گونه امکانات برای تردد آسان و راحت شما به سرزمین مادری را فراهم کرده‌ایم و در سال آینده نیز اگر کاستی‌هایی وجود داشته باشد با کمک یکایک همکارانم و بخش‌های ذیربط در جمهوری اسلامی ایران برای رفع آن کاستی‌ها با تمام توان همت گماشته‌ایم.

امیرعبداللهیان افزود: وطن ما یکی است، دغدغه‌های ما مشترک است، قلب همه ایرانیان در هر کجای جهان که هستند برای سرافرازی وطن و سرزمین مادری می‌تپد. سال جدید را با این امید و نوید آغاز می‌کنیم که همه تلاش خود را در داخل و خارج برای توسعه پیشرفت و قرار گرفتن ایران عزیز در اوج قله‌های پیشرفت و اقتدار در تمامی زمینه‌ها رقم زده شود.  

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: یکایک شما هموطنان عزیز خانم ها، آقایان، جوانان و نوجوانان ایرانی در اقصی نقاط جهان باید سهم خود را بیش از پیش در این مسیر عملی نمایید. زبان فارسی و نوروز دو سرمایه جدایی ناپذیر ایران و ایرانیان به شمار می‌رود. ما با در اختیار داشتن این سرمایه‌های عظیم و شاعران بزرگ و تاریخی و تمدنی ایرانی به ایرانی بودن خود به فارسی زبان بودن خود و به حوزه تمدنی ایران افتخار می‌کنیم.  

امیرعبداللهیان در پایان خاطرنشان کرد: در پایان بار دیگر سال جدید و نوروز باستانی را به یکایک شما ایرانیان عزیز به یکایک شما خانم‌ها و آقایان به همه شما جوانان و نوجوانان عزیز تبریک می‌گویم. همه شما را دعوت می‌کنم به اینکه پیشرفت، توان، دانش و سرمایه خود را در سرزمین مادری متمرکز کنید و در تمام طول سال نه یک بار دوبار بلکه ده‌ها بار بدون دغدغه بدون نگاه به اقدامات و سیاست‌های ایران هراسان به دشمنان به سرزمین آبا و اجدادی خود سفر کنید. بهترین‌ها را برای یکایک شما عزیزان آرزو دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->