آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

توضیح مرکز فوریت‌های پزشکی مشهد درباره نشت گاز در یک مسافرخانه

  • کد خبر: ۱۵۶۰۲۰
  • ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
توضیح مرکز فوریت‌های پزشکی مشهد درباره نشت گاز در یک مسافرخانه
مرکز فوریت‌های پزشکی مشهد درباره اخباری مبنی بر نشت گاز در یک مسافرخانه مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

گروه جامعه| شهرآرانیوز؛ محمد علیشاهی مسئول روابط‌عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی، در گفتگو با خبرنگار ما درباره اخباری مبنی بر نشت گاز در یک مسافرخانه اظهار داشت: خوشبختانه در ایام نوروز حادثه‌ای به این شکل در مشهد رخ نداده است.

وی ادامه داد: این خبر مربوط به اواخر اسفند ماه سال گذشته بوده و مشخص نیست چرا دوباره به آن پرداخته شده است. در ایام نوروزی سال جدید هیچگونه حادثه‌ای نداشتیم.

به‌گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی مشهد در خبری اعلام کرده بود که ۲۵ نفر در مشهد به‌دلیل نشت گاز شهری در یک مسافرخانه، دچار مسمومیت شدند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مسمومیت ناشی از نشت گاز شهری در یک مسافرخانه، بلافاصله ماموران کلانتری امام رضا (ع) به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲۵ نفر از مسافران به دلیل نشت گاز در موتورخانه این مجموعه، دچار مسمومیت شده و به کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->