سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تکلیف معاینات حجاج تا پایان فروردین‌ ماه روشن می‌شود

  • کد خبر: ۱۵۶۶۱۰
  • ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
تکلیف معاینات حجاج تا پایان فروردین‌ ماه روشن می‌شود
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان فروردین‌ماه، معاینات پیش از اعزام زائران حج، تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پیرحسین کولیوند در نشست ستاد خدمات نوروزی ۱۴۰۲ گفت: هلال احمر در تلاش است تا در تمام کشور، فضایی ایمن را ایجاد کند تا مردم سفر‌های امنی را تجربه کنند.

کولیوند خاطرنشان کرد: ویژگی عملیات نوروز امسال، انجام معاینات حجاج است که بر اساس آمار، تاکنون معاینات پیش از اعزام برای ۱۳ هزار و ۵۱۹ زائر، توسط پزشکان مرکز پزشکی حج و زیارت هلاا انجام شده‌است.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: تا پایان فروردین معاینه پیش از اعزام زائران تعیین تکلیف می‌شود. معاونان و مدیران بهداشت و نمایندگان مرکز پزشکی در حفظ حرمت و کرامت و عزت زائران تاکید کنند و دقت کافی در انجام معاینات داشته باشند.

کولیوند خاطرنشان کرد: باز بودن مراکز درمانی و مراکز توانبخشی هلال احمر در نوروز اقدام جدید هلال احمر بود. برخی از داروخانه‌های هلال احمر که دارو‌های خاص را به فروش می‌رسانند حتی به صورت ۲۴ ساعته دایر بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر توضیح داد: مراکز توانبخشی جمعیت هلال احمر نیز در ایام نوروز مشغول فعالیت خود بودند و این مسئله مایه آرامش مردمی‌بود که نیازمند دریافت خدمات توانبخشی بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه از اقدامات انجام شده در بحث تغییرات اقلیمی و راه اندازی پویش بهرفت قدردانی کرد و گفت: اجرای پویش بهرفت باعث می‌شود که تعداد مصدومان حوادث کاهش پیدا کند.

کولیوند ضمن قدردانی از برپایی خیمه‌های نماز گفت: آموزش‌های امدادی، آموزش سبک زندگی، راه اندازی فضای دوستدار کودک و ایجاد استراحتگاه از جمله اقدامات موثر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ایام نوروز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه گفت: تحولات خوبی از جنس تحولات انقلاب در جمعیت هلال احمر شروع شده و در حال انجام است. در همین راستا محیط‌های شاد و مرفه در راستای کمک به نیازمندان و ارتقاء امید در کشور ایجاد شده است.

کولیوند گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر در شب‌های قدر در محل‌هایی که مراسم برگزار می‌شود برای امداد رسانی به مردم حضور پیدا خواهند کرد. مدیران عامل استانی از هم اکنون آمادگی لازم برای خدمت رسانی در روز قدس و عید فطر را داشته باشند.

کولیوند در ادامه داد: امسال، سال تجهیز نوسازی و تکمیل ذخایر جمعیت هلال احمر است، پایان خردادماه ۳۰۰ دستگاه آمبولانس تحویل هلال احمر داده می‌شود و قرارداد خرید هزار دستگاه خودروی امداد و نجات نیز تا پایان تابستان منعقد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع موج دوم مسافرت‌های نوروزی مردم از امروز، تمامی مدیران باید اقدامات لازم را برای امدادرسانی به موقع و سریع به مسافران نوروزی انجام دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->