پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

قیمت بلیت بازی پرسپولیس-تراکتور اعلام شد

  • کد خبر: ۱۵۶۹۹
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
قیمت بلیت بازی پرسپولیس-تراکتور اعلام شد
با نظر محمدحسن انصاریفرد، قیمت بلیت بازی پرسپولیس با تراکتور تغییر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ با تصمیم محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل این باشگاه و به منظور تسهیل در حضور هواداران در استادیوم ازادی برای حمایت همه جانبه و گسترده از سرخ‌ها بلیط‌های طبقه دوم پنج هزار تومان‌خواهد بود و قیمت بلیت اغلب جایگاه‌ها تغییراتی داشته است.

باشگاه پرسپولیس از هواداران درخواست دارد ضمن ترغیب دوستان پرسپولیسی خود به خرید بلیت و حمایت تا دقیقه نود در اولین فرصت اقدام به تهیه بلیط کنید و از حق قانونی خود بهره‌مند شوید.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->