تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

«جنگ جهانی سوم» و «دسته دختران» در صف متقاضیان اکران عید فطر

  • کد خبر: ۱۵۷۲۴۹
  • ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
«جنگ جهانی سوم» و «دسته دختران» در صف متقاضیان اکران عید فطر
فیلم‌های «جنگ جهانی سوم»، «دسته دختران» همراه با فیلم‌های «ملاقات با جادوگر»، «سه کام حبس»، «عمو سبیلو» و «شهر هرت» متقاضی اکران عید فطر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، به زودی دومین اکران مهم سال ساری که همان اکران عید فطر است، آغاز می‌شود که در حال حاضر هفت فیلم متقاضی حضور در این اکران هستند. تقاضای این فیلم به تازگی به شورای صنفی نمایش رسیده و قرار است این شورا بررسی فیلم‌های متقاضی ترکیب اکران عید فطر را مشخص کند.

براساس اخبار رسیده، فیلم تحسین شده «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی یکی از مهمترین فیلم‌های متقاضی اکران عید فطر است، که گفته می‌شود نمایش آن در این بازه تقریبا قطعی است. این فیلم با بازی محسن تنابنده و ندا جبرئیلی توسط «شایسته فیلم» پخش می‌شود.

دیگر فیلم متقاضی که میتوان اکران آن را در عید فطر قطعی دانست، فیلم «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی است که قرار است سرانجام بعد از یکسال روی پرده برود. این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر حاضر بود، اما موفق نشد در سال ۱۴۰۱ وارد چرخه اکران شود. پخش فیلم «دسته دختران» را حوزه هنری که سرمایه گذار فیلم هم هست، برعهده دارد. نیکی کریمی، فرشته حسینی، پانته‌آ پناهی‌ها، حسین سلیمانی و… در این ساخته منیر قیدی بازی دارند.

فیلم «ملاقات با جادوگر» ساخته حمید بهرامیان که قرار بود نوروز امسال روی پرده برود، تنها فیلمی است که باید اکران آن را در عید فطر قطعی دانست. این فیلم در دقیقه ۹۰ از جدول اکران نوروز خارج و بلافاصله در همان زمان جایش برای حضور در اکران عید فطر رزرو شد. «فیلمیران» پخش کننده «ملاقات با جادوگر» است. امیر مهدی ژوله، هستی مهدوی و مانی حقیقی در این فیلم بازی دارند.

«سه کام حبس» ساخته سامان سالور هم از متقاضیان جدی اکران عید فطر است. این فیلم بعد از نمایش در جشنواره سی و هشتم، دیگر فرصت نمایش به دست نیاورد. حدود یکسال و نیم به دلیل نیمه تعطیل بودن سینما‌ها به خاطر شرایط کرونا روی پرده نرفت و بعد از آن هم در صف اکران گیر کرد. «سه کام حبس» حالا متقاضی جدی اکران عید فطر است. محسن تنابنده، پریناز ایزدیار و سمیرا حسن پور در این فیلم بازی دارند.

سینمای کودک هم یک سهیمه در اکران عید فطر دارد که قرار است این سهمیه به فیلم «بابا سیبیلو» ساخته ادوین خاچیکیان برسد.

حسین فرحبخش هم با آخرین محصول دفترش با نام «شهر هرت» متقاضی حضور در اکران عید فطر است. این فیلم در ژانر کمدی به کارگردانی کریم امینی جلوی دوربین رفته است. پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی و بابک کریمی بازیگران اصلی شهر هرت هستند. با توجه به اینکه امینی در حال حاضر فیلم «فسیل» را روی پرده دارد و نمایش این فیلم هم ادامه خواهد داشت، بعید است که شورای صنفی با نمایش همزمان دو اثر از این کارگردان که هر دو در ژانر کمدی هم هستند موافقت کند.

اکران عید فطر قرار است از چهارشنبه سی ام فروردین ماه شروع شود. با آغاز اکران عید فطر، نمایش عمومی فیلم‌های «بخارست»، «چپ راست» و «ملاقات خصوصی» به پایان می‌رسد.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->