پاسخ تهران به اتهام زنی نقش ایران در ترور ترامپ سخنگوی وزارت امورخارجه: آمریکا به برجام بازگردد؛ پاسخ متناسب خواهیم داد نماینده ایران در شورای امنیت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام به زیان همه بود+فیلم جزئیات تازه از مذاکرات میان گروه‌های فلسطینی حماس و فتح به میزبانی چین مراسم عزاداری شام غریبان در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر معظم انقلاب + فیلم و تصاویر ادعای اسرائیل درباره بازداشت سه صهیونیست به اتهام همکاری با ایران راهکار موقت چین و فیلیپین برای جلوگیری از جنگ گسترده | خط تماس میان رؤسای جمهور آتش‌سوزی گسترده در بغداد (۲۶ تیر ۱۴۰۳) رهبر انصارالله به عربستان هشدار داد ویدئو | روضه‌ عصر عاشورا به روایت آیت‌الله خامنه‌ای حضور سه میلیون پناهجوی افغان در پاکستان ممنوعیت ضبط نشست‌های امنیتی به دستور نتانیاهو آخرین اخبار از روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیئت دولت چهاردهم (۲۶ تیر ۱۴۰۳) مراسم عزاداری شب عاشورا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد+تصاویر علت شنیده شدن صدای تیراندازی در حرم شاهچراغ شیراز چه بود؟ | وضعیت حرم آرام است+ فیلم (۲۵ تیر ۱۴۰۳) پزشکیان: نباید به نام امام حسین (ع) تابع هوای نفس و غرور و تکبر شویم‌ واکنش مهدی چمران به شایعه فساد پُست فروشی در شهرداری تهران ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد شدند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) وقوع حادثه جدید دریایی در سواحل یمن (۲۵ تیر ۱۴۰۳) بشار اسد به درخواست دیدار اردوغان با او واکنش نشان داد
سرخط خبرها

میرکاظمی: آقای منادی یکی از افراد تحریک‌کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ رسماً از او شکایت کردیم+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۷۳۵۰
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
میرکاظمی: آقای منادی یکی از افراد تحریک‌کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ رسماً از او شکایت کردیم+ فیلم
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با مساله حقوق فرهنگیان، هم تحریک‌کننده و هم تشویق‌کننده به بی‌انضباطی است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره جزئیات شکایت از رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از افرادی که در مجلس تشویق به خلاف قانون می‌کند، علیرضا منادی است. ما ملزم به رعایت قانون هستیم و منادی فردی تحریک‌کننده بود که آموزش و پرورش تخلف کند؛ در این راستا شکایت خود را رسماً به دستگاه نظارتی انجام دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با مسئله حقوق فرهنگیان، هم تحریک‌کننده و هم تشویق‌کننده به بی‌انضباطی است؛ آقای منادی الف را در قانون می‌نویسد بعد از دولت توقع دارد که دولت ب را انجام بدهد؛ این نشدنی است و ما ملزم به اجرای قانون هستیم.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: در تاریخ ۹ اسفند من گزارش این شکایت را فرستاده‌ام که علیرضا منادی هم تحریک کننده و هم تشویق کننده به بی‌انضباطی است. ما سال گذشته ۹۷ درصد تحقق منابع داشتیم یعنی شاید بعد از انقلاب جزو سال‌های نادری بود که منابع و مصارف ما دقیقاً با یکدیگر همپوشانی پیدا می‌کند و بدون اینکه استقراض کرده باشیم و بدهی برای بودجه عمومی کشور ایجاد کرده باشیم که این از ویژگی‌های دولت سیزدهم است.

میرکاظمی خط قرمز سازمان برنامه و بودجه را رعایت قانون و انضباط مالی دانست و گفت: ما جلوی هر کسی که بخواهد از فشار سیاسی و رسانه‌ای و سایر ابزاری که در اختیار دارد، استفاده کند تا دولت را بی نظم کند، محکم ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم؛ در گذشته هم اجازه ندادیم و در آینده هم اجازه نمی‌دهیم. آقای منادی باید بداند که خود را تبرئه می‌کند و باید پاسخگو باشد که چرا آموزش و پرورش را تحریک به بی‌انضباطی می‌کند. ما گزارش وی را داده‌ایم و پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: اینکه پوپولیستی صحبت کنند و از نردبان معلمان بالا بروند و ۴ رای بگیرند باعث نمی‌شود که ما انضباط مالی و نظم مالی در دولت دچار خدشه کنیم و در آینده هم اجازه این کار را به احدی نمی‌دهیم.

معاون رئیس‌جمهور همچنین درباره مشکل پیش آمده در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان اظهار داشت: طبق گزارش‌ها ما ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ متوجه شدیم آنچه آموزش و پرورش انجام می‌دهد بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بار مالی در سال ۱۴۰۱ و بیش از ۸ هزار میلیارد تومان هم اضافه بار مالی در ۱۴۰۲ دارد که خلاف قانون است و در اختیار دولت هم نیست.

وی ادامه داد: دولت می‌تواند طبق قانون حداکثر ۱۰ درصد افزایش را انجام دهد، بنابراین گفتیم یا باید اصلاح قانون شود که فرصت بسیار کم بود و در آن زمان فرصت این کار نبود و به همین دلیل گفتیم که کار‌های بهمن‌ماه را انجام دهید و برای اسفند اجازه دهید در فروردین بررسی انجام شود و مجوز‌های قانونی صادر و تامین منبع صورت گیرد تا بی‌قانونی رخ ندهد که متاسفانه نشد و آن اقدامات رخ داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->