قرارداد گاریدو با پرسپولیس امضا شد + ویدیو بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار به تراکتور لینک شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد!
سرخط خبرها

وعده درویش به اعضای تیمش

  • کد خبر: ۱۵۷۶۶۴
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
وعده درویش به اعضای تیمش
مدیرعامل پرسپولیس وعده جدیدی را به اعضای تیمش داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس تا اینجای فصل فقط ۵۶ درصد به بازیکنان و مربیانش پرداختی داشته و آن‌ها از این مسئله حسابی شاکی اند.

در همین راستا درویش به سرخپوشان وعده داده که تا قبل از دربی ذهن خود را درگیر مسائل مالی نکرده و منتظر دریافتی جدید خود باشند. البته اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس آنقدر بد است که نهایتا درویش بتواند ۱۰ تا ۱۵ درصد پرداختی به سرخپوشان داشته باشد.

در این مورد هم روی کمک حامی مالی خود ایرانسل حساب باز کرده است. اما برای مابقی مطالبات اعضای تیم پرسپولیس هیات مدیره این باشگاه به دنبال تامین منابع مالی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->