ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم آنچه باید درباره غذا‌های کنسروی بدانید دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس تداوم توزیع شیر مدارس خراسان رضوی در سال آینده شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی چرا زوجین اغلب بعد از ۸ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند؟
سرخط خبرها

قتل جوان مشهدی به دست زورگیران

  • کد خبر: ۱۵۷۹۴۰
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
قتل جوان مشهدی به دست زورگیران
موتورسواران زورگیر که قصد سرقت از یک دختر و پسر جوان را داشتند، هنگام ارتکاب جرم، به وسیله چاقو، طعمه خود را به قتل رساندند.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود ساعت ۲۳ شب شنبه گذشته، دختر و پسر جوانی که قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند، در پارک خطی انتهای بولوار هدایت ۴۳ مشغول گفتگو و پیاده روی بودند که ناگهان دو جوان موتورسوار در کنار آن‌ها توقف کردند. دختر و پسر مذکور که متوجه شدند موتورسواران زورگیر هستند با پای پیاده در حالی فرار کردند که ترک نشین موتورسیکلت، به دنبال دختر جوان دوید و از پشت سر شانه او را گرفت، در این هنگام پسر ۲۱ ساله ایستاد و با مشاهده این وضعیت به سمت دختر جوان رفت تا او را از چنگ سارق نجات دهد، اما در یک لحظه تیغه چاقوی زورگیر در تاریکی شب درخشید و بر سینه پسر جوان فرود آمد.

با فرار موتورسواران از صحنه حادثه، پسر ۲۱ ساله نیز غرق در خون کف خیابان افتاد و دقایقی بعد به مرکز درمانی انتقال یافت، اما تلاش‌های کادر درمانی برای نجات وی بی نتیجه ماند و این جوان که «ع- م» نام داشت بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقوی زورگیران جان سپرد.

با مرگ تلخ این جوان ۲۱ ساله، تحقیقات شبانه قاضی محمود عارفی راد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) با حضور در صحنه حادثه و مرکز درمانی آغاز شد. در همین حال و با توجه به سرنخ‌هایی که از زورگیران در صحنه جنایت باقی مانده است، گروه ویژه‌ای از کارآگاهان اداره جنایی آگاهی، عملیات گسترده اطلاعاتی را برای دستگیری دو جوان موتورسوار ادامه دادند.

یک مقام انتظامی در این باره از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره این جنایت خیابانی دارند با تلفن‌های ۱۱۰، ۲۱۸۲۵۲۹۰ یا ۲۱۸۲۵۲۶۷ پلیس آگاهی خراسان رضوی اطلاع دهند یا به صورت حضوری به اداره جنایی آگاهی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->