دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

معاینه مسافران پرواز‌های چین به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)

  • کد خبر: ۱۵۸۱۶
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
معاینه مسافران پرواز‌های چین به ایران در فرودگاه امام خمینی (ره)
معاون بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: همه مسافران پرواز‌های از مبدا چین و آسیای شرقی توسط واحد «بهداشت مرزی» در فرودگاه امام معاینه می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن خوشخو افزود: بر اساس دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی و با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز «بهداشت مرزی» از سالیان گذشته در فرودگاه امام خمینی (ره) تشکیل شده است که کنترل وضعیت بهداشت مسافران ورودی را برعهده دارد.

تاکنون ۴۱ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در جهان جان باخته‌اند

 

وی با بیان اینکه مطابق مقررات بین المللی این مرکز به صورت دایم و در شرایط عادی مسافرانی که از لحاظ بهداشتی مشکوک هستند را معاینه و مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: همزمان با شیوع برخی بیماری‌ها این مرکز با انجام تمهیدات ویژه اقدام به بررسی وضعیت بهداشت مسافران می‌کند.

به گفته خوشخو همزمان با گسترش ویروس کرونا، مسافران تمام پرواز‌هایی که از مبدا چین و آسیای شرقی وارد فرودگاه امام می‌شوند با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های این مرکز مورد بررسی و معاینه قرار می‌گیرند. ضمن اینکه این معاینه شامل خدمه پروازی هم می‌شود.

وی همچنین توضیح داد که این حساسیت به نسبت کمتری در مورد پرواز‌های کانکشن فرودگاه امام وجود دارد و برای مثال مسافرانی که از دبی وارد فرودگاه امام می‌شوند نیز به صورت رندمی (تصادفی) چک می‌شوند.

فرودگاه امام در هفته ازچهار شهر در کشور چین پرواز مستقیم دارد.

تعداد مبتلایان به کرونا در چین به ۷۲۹ تن افزایش یافته و در مجموع در ۲۹ استان این کشور حدود یکهزار و ۲۸۷ مورد آلوده به این ویروس گزارش شده است. شمار قربانیان ویروس جدید کرونا به سرعت در حال افزایش بوده و تعداد جان باختگان از ۲۴ تن به ۴۱ نفر رسیده است.

شیوع یک ویروس اسرارآمیز از خانواده کرونا که شبیه بیماری ذات الریه است برای نخستین بار در دسامبر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان واقع در استان مرکزی هوبی چین گزارش شد. چین با هدف جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، تاکنون راه‌های ورود و خروج هشت شهر در استان هوبی را بسته است.

این ویروس علاوه بر چین در ۱۱ کشور دیگر از جمله آمریکا، فرانسه و استرالیا نیز مشاهده شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->