کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

در حاشیه نشست سمرقند با موضوع افغانستان؛ امیرعبداللهیان با حنا ربانی دیدار کرد

  • کد خبر: ۱۵۸۵۵۵
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
در حاشیه نشست سمرقند با موضوع افغانستان؛ امیرعبداللهیان با حنا ربانی دیدار کرد
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر مشاور در امور خارجه پاکستان امروز در شهر سمرقند با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان امروز (پنجشنبه ۲۴ فروردین) با حنا ربانی، وزیر مشاور در امور خارجه پاکستان در شهر سمرقند ازبکستان دیدار و گفتگو کرد.

همچنین امروز وزرای خارجه ایران، روسیه، چین و وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان به منظور برگزاری دومین نشست چهارجانبه درباره افغانستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

امیرعبداللهیان در خصوص جزئیات این دیدار گفت: ما امروز صبح در حاشیه نشست وزرای خارجه همسایه افغانستان دور دوم نشست چهارجانبه ایران، پاکستان، روسیه و چین را برگزار کردیم.

در حاشیه نشست سمرقند با موضوع افغانستان؛ امیرعبداللهیان با حنا ربانی دیدار کرد

وی ادامه داد: نگرانی‌هایی که از وضعیت افغانستان وجود دارد را مورد توجه قرار دادیم. این نگرانی‌ها شامل گسترش تروریسم در افغانستان، بحران‌های ناشی از تداوم تحریم‌های آمریکا علیه افغانستان و وضعیت معیشت بسیار سخت مردم افغانستان و نتیجه نامطلوب آن یعنی افزایش فزاینده آوارگان و مهاجرین به سمت کشورهای همسایه از جمله جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار دادیم.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین افزود: بحث مواد مخدر و ضرورت مقابله با قاچاق مواد مخدر از طریق مرزهای همسایه از جمله جمهوری اسلامی ایران و اشاره به مسئولیت هییت حاکمه افغانستان در این رابطه، به اضافه نگرانی جدی ما از محروم کردن زنان و دختران افغانستانی از تحصیل و اعلام آمادگی ایران برای اینکه هم از طریق حضوری و هم با روش‌های مجازی این خلایی که در افغانستان به وجود آمده را با همکاری هییت حاکمه از آن عبور کنیم و زنان و دختران مسلمان افغانستان از این حق تحصیل و حق اشتغال محروم نباشند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->