آیت الله علم الهدی: با کشف حجاب هر استعمار و استکباری توسط مردم پذیرفته می‌شود دیدار سردار قاآنی با فرماندهان و مسئولین ارشد مقاومت گمانه‌زنی‌ها درباره سپردن مسئولیت شهرداری تهران به «محمد مخبر» تکذیب شد پوتین: روسیه از عضویت ایران در بریکس حمایت کرد سخنان متفاوت آیت‌الله علم‌الهدی درباره مراسم علم‌کشی در ماه محرم + فیلم آیت‌الله علم‌الهدی: خواهران حوزه در جهاد و فعالیت انقلابی پیشتازند | حوزه خواهران نیازمند تحولی جدی است جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: عفاف و حجاب، عامل پویایی و بالندگی جامعه اسلامی است قالیباف: باید بسیاری از سازوکار‌های کنونی سازمان‌های بین‌المللی تغییر پیدا کند پزشکیان: زدوبندی انجام نمی‌دهم و راه انسان‌های آزاده و عدالت‌خواه را ادامه خواهم داد + فیلم ازسرگیری ارسال بمب‌های ۲۳۰کیلوگرمی از سوی آمریکا برای رژیم صهیونیستی استاندار خراسان‌رضوی: مسئولان اراده‌ای قوی برای رفع مشکلات حاشیه شهر مشهد دارند حذف وثیقه خروج از کشور مشمولان غیر غایب در ایام محرم و صفر برای سفر به عراق سی‌ان‌ان: اسرائیل با بمب‌های آمریکایی مدارس خان‌یونس را بمباران می‌کند اردوغان و شولتس در حاشیه اجلاس سران ناتو، بر خاتمه فوری جنگ در غزه تأکید کردند یک روزنامه چینی: دست ناتو به آسیا نخواهد رسید اقرار واشنگتن‌پست به قدرت موشک‌ها و پهپاد‌های حزب‌الله | آن‌ها پدافند اسرائیل را زمین‌گیر می‌کنند وزیر کشور از افزایش سرعت در ارائه خدمات گذرنامه‌ای در مرزهای اربعینی خبر داد دریادار سیاری برای بازدید از پروژه انسداد دیوار مرزی، به مرز‌های مشترک ایران و افغانستان رفت رئیس جمهور منتخب: درمان زخم دیرینه اشغال فلسطین و حل آن مسئله همه ما است پیام تک‌تیرانداز گردان‌های القسام قبل از شکار یک نظامی صهیونیست + فیلم
سرخط خبرها

دادستان تهران: درباره ایمنی ورزشگاه آزادی پرونده‌ای تشکیل نشده است

  • کد خبر: ۱۵۸۸۸۳
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
دادستان تهران: درباره ایمنی ورزشگاه آزادی پرونده‌ای تشکیل نشده است
دادستان تهران از ورود قضایی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی صالحی در رابطه با اینکه آیا دادستانی تهران به بحث ایمن سازی ورزشگاه آزادی ورود خواهد کرد یا خیر؟ اظهار کرد: بحث ساختمان‎‌های ناایمن در تمام حوزه‌ها چه اماکن ورزشی و چه سایر بخش‌ها، توسط دادستان تهران در حال پیگیری است. در این رابطه در بخش‌هایی از قبیل آموزش و پرورش، بیمارستان‌ها، وزارت علوم، ورزشگاه‌‎ها، حتی ساختمان‌های حقیقی و حقوقی ورود جدی داشته و در راستای این امر توفیقات خوبی نیز به همراه داشتیم.

دادستان تهران با بیان اینکه در بحث حقوق عامه یکی از دستور‌های بسیار خوبی که در حال پیگیری مستمر دادستانی تهران قرار دارد، موضوع ساختمان‎های ناایمن است، تصریح کرد: وظیفه دادستانی در این حوزه و در راستای رعایت حقوق عامه، بحث مطالبه گری از دستگاه‌ها است. اگر در نقطه‌‎ای مشاهده کنیم که امنیت جانی مردم به خطر افتاده است، به صورت جدی و قاطع به موضوع ورود کرده و طبق قانون با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

صالحی در پاسخ به این سوال که آیا در رابطه با بحث ورزشگاه آزادی پرونده ویژه‌‎ای در دادستانی تهران تشکیل شده است، یا خیر؟ بیان کرد: در حال حاضر در این رابطه پرونده‎ خاصی تشکیل نشده، اما به صورت جدی این موضوع در دستور کار ما قرار گرفته و به آن ورود کرده و مراتب این امر در حال پیگیری قضایی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->