خراسان رضوی رتبه دوم ازدواج و طلاق در کشور است کشف ۶۰ میلیارد ریال سیگار غیرمجاز در مشهد دستگیری پاکستانی‌های گروگان‌گیر در ایران+ جزییات کشف ۳۰ کیلو و ۶۰۰ گرم مخدر «شیشه» در هنگ مرری تایباد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی معاینات روانپزشکی در مراکز پزشکی قانونی کشور زندگی خیلی کوتاه است؛ ۸ موردی که واقعاً نباید نگران آن‌ها باشید آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از فردا (یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳) صحرایی: حذف تدریجی کنکور هویت واقعی را به مدرسه بازگرداند مردان میانسال روزانه ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۹ تیر ۱۴۰۳) | تغییرات نامحسوس دما در مشهد نرخ‌های جدید بلیت هواپیما به‌زودی اعلام می‌شود راز شلیک مرگبار در باغ‌ویلای کلات فاش شد + عکس وزیر آموزش و پرورش برای توضیح درباره مطالبات معوقه معلمان به مجلس می‌رود نخ دندان یا خلال دندان، کدام یک بهتر است؟ روزانه ۶۰۰ بیمار در بخش اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد پذیرش می‌شود خوابگاه ویژه دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد شد خراسان‌رضوی آماده میزبانی از مسافران و زائران تابستانی
سرخط خبرها

دستگیری ۲۷۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد

  • کد خبر: ۱۵۸۹۰۲
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
  • ۱
دستگیری ۲۷۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲۷۸ متهم به سرقت در مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شبهای قدر در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: از بیستم تا بیست و پنجم فروردین ماه کنونی و در راستای تامین امنیت شهروندان مرحله پنجم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت منازل و سایر سرقت‌های خرد به مدت ۶ روز در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: این طرح را پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان مشهد اجرا کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان در بازجویی به ۴۹۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در این بازجویی‌ها ۲۱ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

نگهبان افزود: همچنین در این طرح ۶ شرور سابقه دار و ۶۳ خرده فروش دستگیر و ۴۰۳ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

وی اضافه کرد: ۱۰۴ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ۵۱ فقره گوشی مسروقه، ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، ۴۶ قبضه قمه و چاقو و چهار کیلو و ۹۲۲ گرم انواع مواد مخدر نیز در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با تاکید بر استمرار طرح‌های مبارزه با سرقت گفت: همکاری و مشارکت سازمان‌ها در افزایش هزینه ارتکاب جرم و توجه به هشدار‌های پلیس از سوی شهروندان، تأثیر شگرفی در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
m
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
0
امید داشتیم انقلاب باعث محو شرارتهای خیابانی شود اما با پیروزی انقلاب، همان اوباش که پابرهنه نامیده شدند، از راه نهادهای انقلابی و امنیتی و جنگ، بر امور کشور مسلط شدند و بی قانونی و ظلم و فساد را به نهایت خود رساندند. باوجود چنین افرادی در پستهای مختلف، این کشور هرگز سامان نخواهد یافت و در حسرت امنیت و امید نسبی از دست رفته زمان شاه، باید سوخت.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->