آبیاری پایدار ۲۴۰ هکتار فضای سبز مشهد با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آزادی چندصدایی چطور سیمای شهر را تغییر می‌دهد؟ شهردار مشهدمقدس خبر داد: پیشرفت چشمگیر پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید فهمیده یادی از «صادق رضازاده شفق» که چند اثر مهم درباره نادرشاه دارد | تاریخی که از مشهد نوشته شد گلایه ساکنان مهدی آباد مشهد از وجود انبار‌های ضایعاتی | زندگی در جوار انبار‌های ضایعاتی هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۱۷ مهر ۱۴۰۴) نایب‌رئیس شورای شهر مشهد: واسطه‌گری‌های ناسالم، گردشگری سلامت مشهد را زمین‌گیر کرد شهردار مشهد مقدس: فلسفه وجودی مشهد، بر محور ولایت و امامت است | گردشگری سلامت، نیازمند سامان‌دهی و مقابله با دلالی + فیلم رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: زائران مشهد باید تجربه‌ای فراتر از زیارت داشته باشند آیین رونمایی از اکوسیستم گردشگری «زیوان» شهرداری مشهد برگزار شد وزارت بهداشت در پی حذف هپاتیت C تا ۳ سال آینده والدِ آگاه، والدِ ناآگاه | باید و نباید‌های تربیت کودک از دو منظر روان‌شناختی و دینی مهاجرانی: نمایندگان حق دارند وزرا را استیضاح کنند، اما سیاسی‌کاری ممنوع اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ویژه استعدادهای درخشان آمریکا مدعی شد یک سرکرده القاعده در سوریه به هلاکت رسیده است تدابیر مدیریت شهری مشهد برای آبیاری فضای سبز | تابستان داغ، مغلوب سرسبز‌ی شهر کیفیت هوای امروز مشهد همچنان «ناسالم برای افراد حساس» (۱۶ مهر ۱۴۰۴) آغاز اجرای قرارداد بازسازی ۱۷۸ دستگاه اتوبوس فرسوده در ناوگان اتوبوسرانی مشهد پلمب ۲ کافی‌شاپ متخلف در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از پرداخت هزینه قبوض تلفن ثابت در مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۵۹۶۶۹
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از پرداخت هزینه قبوض تلفن ثابت در مشهد + پاسخ
پاسخ شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی به مشکلات شهروندان در خصوص پرداخت هزینه قبوض تلفن ثابت.

پیام شهروندان:

۱- ما مشتری خوش حساب مخابرات هستیم. چرا برای دو ماه پرداخت نکردن هزینه تلفن ثابت، کلا تلفن را قطع کردند. الان هم که مبلغ را واریز کرده ایم یک ماه گذشته است، هنوز تلفنمان را وصل نکرده اند؛ وقتی هم که با مخابرات تماس می گیریم، مدام به اپراتور وصل می شود و  کسی جوابگو نیست. لطفا پیگیری کنید.

۲- تلفن منزل ما کاملا قطع شده است، اما هر ماه قبض صادر می شود. چرا مخابرات پاسخ نمی دهد بابت چه چیزی و  کدام خدمات باید قبض پرداخت کنیم؟

پاسخ رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی:

درگاه های پرداخت قبوض تلفن ثابت علاوه بر سامانه ٢٠٠٠، پرداخت از طریق پنجره پرداخت قبوض است که به طور اینترنتی انجام می شود.  درصورتی که مشترکان از این درگاه ها برای پرداخت قبوض تلفنشان اقدام کنند، به سرعت در سیستم مالی مشترک قرار گرفته و  از  بدهی مشترک کسر و تلفن وصل می شود.

بعضا برخی مشترکان ممکن است از  راه های دیگر از جمله اپلیکیشن ها، نرم افزارهای بانکی و یا عابربانک ها اقدام به پرداخت قبوضشان کنند که به علت تأخیر در واریز به حساب مخابرات، وصل تلفن با تأخیر انجام می شود. توصیه مخابرات به مشترکان، پرداخت قبوض تلفن از طریق سامانه٢٠٠٠ است که درعین راحتی و سادگی در پرداخت، در ایام تعطیلات نیز به سرعت تلفن قطع شده، دوباره وصل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->