تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است
سرخط خبرها

آیا افزایش حقوق سربازان اعمال شده است؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۹۷۰۰
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
  • ۶
آیا افزایش حقوق سربازان اعمال شده است؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۲)
افزایش حقوق سربازان وظیفه قرار بود از ابتدای سال جاری اعمال شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی و طبق اعلام سازمان نظام وظیفه کشور قرار بود افزایش حقوق سربازان وظیفه از ابتدای سال ۱۴۰۲ اعمال شود.

هنوز خبر رسمی در این خصوص اعلام نشده است، اما به گفته برخی سربازان، در حقوق فروردین ماه شان، افزایش دریافتی داشته اند.

پیش از این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، میزان افزایش حقوق سربازان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ را اینگونه اعلام کرده بود: به دنبال این هستیم که مبنای حقوق سال گذشته آنان را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهیم.

کیومرث سرمدی واله مبلغ پیشنهادی برای سربازان مجرد را حدود ۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این رقم برای سربازان متاهل بیش از ۵ میلیون تومان خواهد بود.

وی افزود: علیرغم سکوت دولت در خصوص حقوق سربازان در لایحه بودجه، اما به دنبال این هستیم که مبنای حقوق سال گذشته آنان را ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهیم.

نماینده اسدآباد ادامه داد: افزایش حقوق سربازان ضرورت دارد، چون جوانانی که دو سال از عمر خود را صرف دفاع از میهن می‌کنند به‌خصوص سربازان متاهل باید در حین خدمت سربازی بتوانند حداقل معیشت خود و خانواده را تامین کنند.

سرمدی واله یکی از نقاط قوت بودجه سال ۱۴۰۱ را افزایش حقوق سربازان مجرد و متاهل خواند و گفت: این اقدام که با موافقت کمیسیون اجتماعی و تصویب صحن علنی به‌صورت قانون درآمد اقدام بی‌سابقه‌ای بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
1
برای ما که سه و پونصد ریختن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
0
1
مگه قرار نبود بشه 60 درصد حداقل حقوق پایور؟ یه روده راست تو شکمتون نیست
علی زمانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
0
1
سلام.من سرباز هستم با مدرک لیسانس
حقوق فروردین برای من با مدرک لیسانس+ راه دوری = 3,490,000 ت واریز شده
آخه تا کی دروغ
پس کجاست این همه وعده و وعید حقوق ۵ تومنی
لطفا شما پیگیر احقاق حق ما سربازها باشید
صدای ما که به گوش بالا نشین ها که نمیرسه
لطفا ما سربازها رو راهنمایی کنید که چگونه مطالباتمون رو پیگیری کنیم و به گوش مسئولین مربوطه برسونیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
0
1
همه جا اعلام کردن حداقل حقوق دریافتی سربازان در سال ۱۴۰۲ برابر با ۴.۸۰۰.۰۰۰ تومان میشه
کجاست پس؟؟؟؟
الان حداقل حقوق سربازها شده ۲.۸۰۰ ت
آخه بی عدالتی تا کی؟؟؟
سرباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
0
2
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی حداقل حقوق سربازان به صورت زیر تصویب شده است: سربازان مجرد حداقل ۴۸۰۰۰۰۰۰ ریال سربازان متاهل حداقل ۷۲۰۰۰۰۰۰ ریال

چرا مصوبه مجلس اجرا نمیشه؟؟؟؟!!!!!!!!!
اصلا دیگه مجلس اعتبار داره؟؟؟!!!!
سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
0
والا من لیییسانسم...خداشاهده فروردین ۲۷۷۰/۰۰۰ریختن. مثل سال قبل....ینی حقوقم حتی سه تومنم نیست....این ارقامی ک شما میگید کجاااااس....من حداقل باید پنج تومن بگیرم...ولی الان دارم نصف این مبلغو میگیرم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->