اعزام ۸۰۰ دانش‌آموز مددجو از سراسر کشور به مشهد در راستای آمادگی آزمون سمپاد زنگ خطر انقراض ۸۶ گونه جانوری در ایران فقر آهن باعث چه مشکلاتی در کودکان می‌شود؟ رئیس فراکسیون کارگری: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی همین امسال انجام می‌شود عواقب و تأثیرات منفی فریادزدن بر سر کودکان توضیحات رئیس سازمان مدارس درباره انواع شهریه در مدارس غیردولتی رشد ۱۴ درصدی پرواز‌های فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در اردیبهشت ‌۱۴۰۳ عرضه دارو از هرنوع در عطاری‌ها پیگیرد قانونی دارد پیش‌بینی رگبار باران و کاهش دما در برخی استان‌ها (۶ تیر ۱۴۰۳) توصیه‌هایی جهت پیشگیری از گرمازدگی استفاده از طب ایرانی برای کاهش وزن بدون بازگشت افزایش یک‌میلیون‌تومانی حقوق ماهانه بازنشستگان از فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات غربالگری بیماری HIV در مراکز مشاوره رفتاری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد  افزایش برخورد با پزشکان قلابی در مشهد قتل خونین مرد جوان به دست سگ‌گردان! زن جوان با قرص لاغری همسرش را به قتل رساند رفتارهای مخرب در مواجهه با فرزندان بزرگسال این خوراکی خوشمزه و رنگارنک کبد کودکان را تهدید می کند
سرخط خبرها

قتل راننده تاکسی اینترنتی خانم در تهران

  • کد خبر: ۱۵۹۹۳۲
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
قتل راننده تاکسی اینترنتی خانم در تهران
دادستان لواسانات در استان تهران از کشف جسد یک زن که راننده تاکسی اینترنتی بوده است، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، چند روزی می‌شد که خودروی پراید در یکی از محلات لواسان رها شده بود و کسی سراغی از این خودرو نمی گرفت. اهالی موضوع را به پلیس اطلاع دادند و مأموران در بررسی ماجرا با یک جنایت مواجه شدند.

عباس نوروزی دادستان لواسانات در تشریح این خبر گفت: «عصر روز سه شنبه ۲۹ فروردین زمانی که مأموران صندوق عقب خودروی پراید را باز کردند با جسد زنی ۳۳ ساله مواجه شدند و عقدنامه او در خودرو کشف شد.

وی ادامه داد: مشخصات این زن از همین طریق به دست آمد اما از روز رهاسازی خودرو تاکنون کسی گم شدن مقتول را گزارش نکرده بود. تیم بررسی صحنه جرم، به همراه بازپرس کشیک قتل و مأموران کلانتری در محل کشف جنایت تحقیقات خود را آغاز کردند.

دادستان لواسانات اظهار کرد: در تحقیقات مشخص شد که این زن جوان راننده تاکسی اینترنتی بوده اما هر روز در ساعت مشخصی تعدادی مسافر از میدان تجریش به لواسان می‌برده است.

رسیدگی به ابعاد این جنایت تا روشن شدن راز قتل در دستور کار تیم جنایی قرار دارد.

منبع: ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->