شورای راهبردی پردیس صنایع خلاق مشهد تشکیل شد تجلیل از برگزیدگان برنامه «بچه مرشد» | برنامه‌ای برای کودک و نوجوان با ترویج آموزه‌های اخلاقی شاهنامه نگاهی به آثار سینمایی با موضوع امام رضا (ع) اهدای شیر طلای افتخاری ونیز ۲۰۲۴ به سیگورنی ویور مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان‌رضوی در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حکایت وزیر اعظم و اکرم و اختر پس از آواز قو | مروری بر کارنامه هنری پیمان معادی هدایت هاشمی و حسین رفیعی با سریال «فراری» به شبکه یک می آیند + زمان پخش راه‌هایی به سوی خوشبختی | از تازه‌ترین عناوین نشر در روز‌های گذشته چه خبر؟ محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی با «سن‌پطرزبورگ۲» در راه سینما «تگزاس ۳» همچنان صدرنشین | آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (۹ تیر ۱۴۰۳) برادران، فیلم «مادران جوان» را می‌سازند صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ جزئیات محکومیت دومینیک بوتونا، مدیر سینمایی فرانسه هومن برق نورد و امین زندگانی در سریال «طوبی» (محرم ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نمایشگاه عکس نخستین دوسالانه عکس بین المللی «مزارات» در مشهد گشایش یافت + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۰۴۳۵
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷
نمایشگاه عکس نخستین دوسالانه عکس بین المللی «مزارات» در مشهد گشایش یافت + فیلم
همزمان با رونمایی از پوستر دومین دوسالانه عکس بین المللی «مزارات» نمایشگاه آثار نخستین دوره این جشنواره در مشهد گشایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با رونمایی از پوستر دومین جشنواره بین المللی دوسالانه عکس «مزارات»، نمایشگاه آثار نخستین دوره این جشنواره در مشهد نگارخانه رضوان مشهد آغاز به کار کرد.
«امیرمهدی حکیمی» مدیرعامل موسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی درباره این نمایشگاه به شهرآرانیوز گفت: نخستین دوره این جشنواره، در دوران اوج شیوع بیمای کرونا برگزار شد و به همین دلیل، امکان اکران آثار برگزیده این جشنواره وجود نداشت. اما در آستانه آغاز به کار دومین دوره جشنواره، فرصتی فراهم شد تا این آثار در معرض دید مخاطبان قرار بگیرد.
به گفته «امین ابراهیمی» دبیر اجرایی دومین دوسالانه بین المللی مزارات، این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه، صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ میزبان علاقمندان به حضور در این نمایشگاه خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->