خلیل موحد جانشین هاشم دائمی در شورای شهر مشهد شد سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، نمونه ای از یک سازمان موفق است افتخارات طلایی هادی رضایی، دارنده نشان مشهدالرضا(ع) | از معلولیت تا قهرمانی جهانی برگزیده نشان مشهد الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲: این رویداد فضایی برای معرفی افراد سرآمد است هوای امروز مشهد، برای گروه‌های حساس ناسالم است (۳ دی ۱۴۰۳) | برای مقابله با آلودگی هوا باید برنامه‌محور پیش برویم افزایش چشمگیر آلاینده‌ها در مشهد | هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۳ دی ۱۴۰۳) هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه هوای کلانشهر مشهد، همچنان آلوده است (۲ دی ۱۴۰۳) ناصحی: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) باید در سطح ملی و بین المللی دیده شود نشان مشهد الرضا(ع)؛ فرصتی برای آشنایی نسل آینده با چهره‌های تاثیرگذار اقتصادی مشهد برگزاری اولین نشست کارگروه زیارت شورای عالی استان‌های کشور
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مطالبه گری حق مردم است

  • کد خبر: ۱۶۰۵۳۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مطالبه گری حق مردم است
نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد بر به نتیجه رسیدن مطالبات مردمی مطرح شده با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ ظرف مدت زمانی مشخص تاکید کرد و افزود: مطالبه گری حق مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی بگلو در حاشیه حضور در سه شنبه‌های پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، گفت: معتقدیم مطالبه گری حق مردم است و ۱۳۷ در شهرداری یکی از ابزار‌هایی است که می‌تواند مطالبات مردم را به مدیران شهری و اعضای شورای شهر که نمایندگان مردم هستند به درستی انتقال دهد.

وی اضافه کرد: نکته‌ای که در تماس‌های مردم بیشتر مورد تاکید قرارداشت؛ موضوعات شهری مرتبط با محل زندگی افراد بود، مشکلاتی که شاید از دید شهرداری مغفول مانده باشد که این مشکلات از طریق تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به اعضای شورای شهر و مدیران شهری منتقل می‌شود.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این تماس‌ها و مشکلات مطرح شده، ثبت و از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود و در صورت نداشتن مغایرت قانونی دردستور کار قرارگرفته و برطرف خواهد شد.

حاجی بگلو با بیان اینکه اقدامات اداره ارتباط مردمی ۱۳۷ و برنامه ریزی برای ارتباط مستقیم مدیران از جمله اعضای شورای شهر با مردم پسندیده و خوب است اظهار کرد:، اما باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که به طور مثال در یک بازه زمانی هفت روزه مطالبات مطرح شده مردم با مدیران در ۱۳۷ پیگیری و به سرانجام برسد تا مردم احساس کنند به مطالباتشان توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه شعار ما در شورای ششم عدالت محوری بوده است خاطرنشان کرد: این یعنی توزیع منابع شهری برای همه، نه برای یک فرد و گروه خاص لذا اینگونه تناقض‌ها باید بررسی و برطرف شود.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همچنین تعدادی از تماس‌های امروز با ۱۳۷ از سوی همکاران در خصوص تغییر وضعیت و نوع قرادادهایشان بود که باید تاکید کنیم نیروی انسانی را به عنوان سرمایه سازمان می‌دانیم و این موضوع از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، در حوزه قراداد‌ها و تغییر وضعیت نیز در چهارچوب قانون عمل می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->