درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مطالبه گری حق مردم است

  • کد خبر: ۱۶۰۵۳۷
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مطالبه گری حق مردم است
نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد بر به نتیجه رسیدن مطالبات مردمی مطرح شده با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ ظرف مدت زمانی مشخص تاکید کرد و افزود: مطالبه گری حق مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی بگلو در حاشیه حضور در سه شنبه‌های پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ و پاسخگویی به تماس‌های شهروندان، گفت: معتقدیم مطالبه گری حق مردم است و ۱۳۷ در شهرداری یکی از ابزار‌هایی است که می‌تواند مطالبات مردم را به مدیران شهری و اعضای شورای شهر که نمایندگان مردم هستند به درستی انتقال دهد.

وی اضافه کرد: نکته‌ای که در تماس‌های مردم بیشتر مورد تاکید قرارداشت؛ موضوعات شهری مرتبط با محل زندگی افراد بود، مشکلاتی که شاید از دید شهرداری مغفول مانده باشد که این مشکلات از طریق تماس با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ به اعضای شورای شهر و مدیران شهری منتقل می‌شود.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این تماس‌ها و مشکلات مطرح شده، ثبت و از سوی مدیریت شهری پیگیری می‌شود و در صورت نداشتن مغایرت قانونی دردستور کار قرارگرفته و برطرف خواهد شد.

حاجی بگلو با بیان اینکه اقدامات اداره ارتباط مردمی ۱۳۷ و برنامه ریزی برای ارتباط مستقیم مدیران از جمله اعضای شورای شهر با مردم پسندیده و خوب است اظهار کرد:، اما باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که به طور مثال در یک بازه زمانی هفت روزه مطالبات مطرح شده مردم با مدیران در ۱۳۷ پیگیری و به سرانجام برسد تا مردم احساس کنند به مطالباتشان توجه شده است.

وی با اشاره به اینکه شعار ما در شورای ششم عدالت محوری بوده است خاطرنشان کرد: این یعنی توزیع منابع شهری برای همه، نه برای یک فرد و گروه خاص لذا اینگونه تناقض‌ها باید بررسی و برطرف شود.

نایب رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همچنین تعدادی از تماس‌های امروز با ۱۳۷ از سوی همکاران در خصوص تغییر وضعیت و نوع قرادادهایشان بود که باید تاکید کنیم نیروی انسانی را به عنوان سرمایه سازمان می‌دانیم و این موضوع از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است، در حوزه قراداد‌ها و تغییر وضعیت نیز در چهارچوب قانون عمل می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->