پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست
سرخط خبرها

رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی: برای دانش‌آموزان، کلاس‌های رایگان شطرنج برگزار می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۶۱۶۱۹
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی: برای دانش‌آموزان، کلاس‌های رایگان شطرنج برگزار می‌کنیم
رئیس هیات شطرنج خراسان رضوی از برگزاری کلاس‌های رایگان شطرنج برا دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا پاشانجاتی در نشست خبری این هیات که امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزارشد، با بیان اینکه استان رتبه اول کشور را به لحاظ تعداد شطرنج‌بازان دارد، اظهار کرد: امروز بیش ۳۰ هزار نفر در مسابقات و کلاس‌های آموزشی شطرنج شرکت می‌کنند. استان ما از نظر استاد فیده، استاد فدراسیون جهانی شطرنج و ... ظرفیت بالایی دارد.
وی افزود: شطرنج در اروپا قدمتی ۵۰۰ ساله و در خراسان قدمتی هزار ساله دارد و خوشبختانه تا کنون موفق شدیم در رده‌های مختلف عنوان قهرمانی کشور را کسب کنیم همچنین توانستیم رکورد برگزاری مسابقات بین‌المللی را در شطرنج کشور و ورزش استان ثبت کنیم وامروز در رده‌های مختلف شاهد ملی‌پوشان خراسانی هستیم.
وی از استقبال مطلوب شهرستان‌ها از مسابقات جام رمضان شطرنج خبر داد و گفت: درجام رمضان سال جاری ۱۲ مسابقه شطرنج در شهرستان‌ها برگزار شد. امروزه کلاس‌های رایگان برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود و همواره برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، معرفی ورزشکار، داور و مربی سعی کردیم با هیات‌های با کارگران، جانبازان و معلولین و... در تعامل باشیم.
پاشانجاتی در ادامه گفت: افزود: هدف از برگزاری مسابقات مختلف در خراسان رضوی ارتقا سطح شطرنج استان است و ما توانایی برگزاری مسابقات با حضور هزار شرکت‌کننده را در استان داریم.
وی در نهایت بیان کرد: باشگاه‌های شطرنج تک منظوره است که هزینه‌های بسیاری در بر دارد و هیات موظف به پرداخت آن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->