معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

سامسونگ استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، مانند ChatGPT، را برای کارکنانش ممنوع کرد

  • کد خبر: ۱۶۱۷۸۷
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
سامسونگ استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، مانند ChatGPT، را برای کارکنانش ممنوع کرد
طبق گزارش‌ها، سامسونگ استفاده از پلتفرم‌های هوش مصنوعی در تلفن‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌ها را برای کارکنانش منع کرده است.

شهرآرانیوز - چون سرویس‌های هوش مصنوعی داده‌های کاربران را ذخیره می‌کنند، سامسونگ نگران افشای اطلاعات حساس شرکت در آن‌هاست.

سامسونگ پس از افشای تصادفی داده‌های حساس در ChatGPT، ابزارهای هوش مصنوعی را ممنوع کرده است. به گزارش بلومبرگ، غول فناوری کره جنوبی پس از اینکه متوجه شد کارکنانش کد منبع داخلی را در پلتفرم هوش مصنوعی آپلود کرده‌اند، وارد عمل شد.

ظاهرا سامسونگ روز دوشنبه یادداشتی مبنی بر ممنوعیت استفاده از ChatGPT به یکی از بزرگترین بخش‌های خود ارسال کرده است. طبق یک سند داخلی شرکت که بلومبرگ افشا کرده سامسونگ نگران نحوه ذخیره‌سازی داده‌های کاربران توسط سرویس‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Google Bard است. این شرکت همچنین خاطرنشان می‌کند که اطلاعاتی که به پلتفرم‌های هوش مصنوعی داده می‌شود در سرورهای خارجی ذخیره می‌شود؛ این موضوع بازیابی و حذف این اطالاعات را دشوار می‌‌کند.

سامسونگ به کارمندان خود گفته است: «علاقه به پلتفرم‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT در حال افزایش است. در حالی که این علاقه بر سودمندی و کارایی این پلتفرم‌ها متمرکز است، نگرانی‌های فزاینده‌ای درباره خطرات امنیتی هوش مصنوعی هم وجود دارد.»

این سیاست، البته، ربطی به مصرف‌کنندگان سامسونگ ندارد. هوش مصنوعی بینگ با اضافه‌شدن به صفحه کلید SwiftKey بخش مرکزی گوشی‌های سامسونگ است. صفحه کلید از‌پیش‌نصب‌شدن SwiftKey مایکروسافت اکنون از هوش مصنوعی جدید Bing بهره می‌برد.

سامسونگ در یادداشتش به کارکنانش گفته است: «ما از شما می‌خواهیم که با جدیت به دستورالعمل‌های امنیتی پایبند باشید و عدم رعایت آن ممکن است منجر به نقض یا به خطر افتادن اطلاعات شرکت شود.»

گزارش بلومبرگ در ادامه فاش می‌کند که سامسونگ در حال کار بر روی ابزارهای هوش مصنوعی خود برای ترجمه و خلاصه‌سازی اسناد و همچنین توسعه نرم‌افزار است. این ابزارها می‌توانند برای استفاده داخلی شرکت به کار روند. مشخص نیست که سامسونگ هر یک از محصولات هوش مصنوعی خود را برای مصرف‌کنندگان هم عرضه خواهد کرد یا خیر. حداقل در حال حاضر نشانه‌ای از این موضوع وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->