ترافیک سنگین در چهار ضلع میدان‌های فردوسی، استقلال و جهاد | اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای حضور نامزد‌ها در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حفاری خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان این دوره از مدیریت شهری به اتمام می‌رسد

  • کد خبر: ۱۶۱۸۸۹
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
حفاری خط ۳ قطارشهری مشهد تا پایان این دوره از مدیریت شهری به اتمام می‌رسد
سرپرست شهرداری مشهد با اشاره اتمام حفاری مسیر شرقی خط سه قطارشهری مشهد عنوان کرد: این مسیر حدود ۳۰ کیلومتر طول دارد که در حال حاضر نزدیک به 18 کیلومتر آن حفاری شده و امید است تا پایان دوره از مدیریت شهری این مسیر به طور کامل حفاری شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اصغری امشب، ۱۲ اردیبهشت، در آیین گرامیداشت هفته شورا‌ها در باغ گیاهشناسی مشهد اظهار کرد: به اعضای شورا قول داده‌ایم که تا پایان سال ۱۴۰۳ فاز میانی خط سه قطارشهری، حد فاصل میدان شهدا تا پایانه مسافربری را به پایان برسانیم و به وعده خویش به اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص جامه عمل بپوشانیم.

وی تاکید کرد: باید توجه داشت شهروندان با انتخاب نمایندگان خود در شورای شهر بر سرنوشت خویش در شهر نظارت دارند. طی این ۲۰ ماه که دوره جدید مدیریت شهری در مشهد آغاز شده، مصوبات خوبی توسط شورای شهر مشهد به تصویب رسیده است.

اصغری اضافه کرد: بازگشایی مسیر‌ها و معابر پادگان مشهد پس از ۱۷ سال یکی از همین مصوبات بود که با توانمندی‌های مدیران شهر، استان و کشور و همچنین شکل‌گیری یک وفاق و همدلی به نتیجه رسید و آن معابر به نفع مردم و شهروندان در اختیار ایشان قرار گرفت.

سرپرست شهرداری مشهد با اشاره به تصویب طرح تفصیلی شهر مشهد عنوان کرد: این طرح نیز پس از ۱۵ سال به نتیجه رسید و ابلاغ شد. این طرح نقشه راهی است برای شهرسازی که در اختیار شهروندان قرار گرفته است. تصویب این طرح نیز یکی از خواسته‌های دیرینه مدیریت شهری مشهد بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری مشهد ۱۶۷ دستگاه اتوبوس و میدل‌باس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد اضافه شده، گفت: این در حالی است که طی چهار سال گذشته تنها ۱۸۴ دستگاه از این خودرو‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مشهد اضافه شده بود.

اصغری به اقدامات مدیریت شهری مشهد در حاشیه شهر نیز اشاره کرد و افزود: براساس مصوبات شورای شهر در این دوره طرح‌های زودبازده در حاشیه شهر مشهد آغاز شد که فاز نخست این پروژه‌ها در قالب ۴۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. فاز دوم این پروژه‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود. ویژگی خاص این پروژه‌ها این است که شهروندان در آن دخالت مستقیم دارند و این طرح‌ها با نظر آنان انجام می‌شود.

وی بهره‌برداری کامل از تقاطع خلیج فارس، بهره‌برداری از دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی، به سرانجام رسیدن چپگرد خیابان پیامبر اعظم (ص) تعریض پل مهر و اتمام عملیات چپ‌گرد خیابان پیامبر اعظم (ص) به خیابان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را به عنوان دیگر پروژه‌های مهم در این دوره از مدیریت شهری مشهد برشمرد.

سرپرست شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مدیریت شهری مشهد در حوزه‌های درآمدی و تامین منابع نیز طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ توانست ۱۰۰ درصد درآمد‌های تکلیفی شهر را محقق کند. همچنین سال پیش در بخش فرهنگی و اجتماعی بیش از ۱۳۰۰ رویداد در شهر مشهد با عناوین مختلف برگزار شد که جشنواره‌های نور، ماه امت و غذای ملل نمونه‌های شاخص آن بود.

اصغری تصریح کرد: در حوزه محیط زیست و خدمات شهری، علاوه بر توسعه فضا‌های سبز، کلنگ عملیات اجرایی نخستین نیروگاه بیوگاز کشور در مشهد به زمین خورد. علاوه بر بابت ساخت تصفیه‌خانه در مشهد تملک زمین صورت گرفته و طرح‌های مطالعاتی آن در حال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->